RSS Feed

Anticariate stradale ambulante

Vroiam de mult sa semnalez ce probabi unii stiu deja, au observat in oras. Aparitia in oras a unor anticariate in locul tonetelor de presa. Carte buna, destul de ieftina. Pe Napoca  sau pe podul de pe Horea poti sa cumperi Decameronul, Casa Badenbrook de Thomas Mann, Doctor Jivago, volume de Platon, Aristotel sau chiar carti de politologie, despre Pacepa, ori dictionare de valoare.

De fiecare data cand trec pe langa ele observ ca nu am bani suficienti ca sa cumpar ce imi doresc sau ca nu am timp. Iti trebuie o anumita stare interioara sa lecturezi acest tip de carti.

Chiar cred ca multi dintre noi nu mai aven taria asta, sa ne rupem dupa servici de tot si sa ne afundam in citit carti fundamentale.

M-as bucura ca sa comentati la acest post, sa spuneti ce cititi, daca mai cititi, sau cand ati cumparat ultima oara o carte.

15 responses »

  1. mai luati ziare de la chiscuri fara sa le platiti cu anii, stimate ziarist farcas?
    acum o sa luati, propabil, carti.

  2. draga Zuzu
    nu am luat, nu iau si nu voi lua niciodata ziare fara sa le platesc.
    nu am absolut nici o datorie la nimeni, la nici un chiosc. In general nu am datorii financiate decat cel mult la banci dar nu la persoane fizice sau juridice. Puteti sa va interesati.
    Am o intelegere cu un chioscar de la Rodipet pentru saptamanalele si lunarele cu tiraj confidential din Cluj, care efectiv nu se gasesc si pe care la achit odata pe saptamana pentru completarea colectiilor proprii.

    Tot fondul meu arhivistic va fi donat dupa terminarea volumului despre Istoria presei clujene postcomuniste BCU. Chiar azi am avut discutia finala cu BCU.

    Toate cele bune

  3. asa o fi cum zici,
    dar eu stiu cazuri concrete cind ati luat ziare fara sa platiti dupa care nu mai mergeati nici cu banii.

    cu lunile
    las-o jos ca macaie

    zuzu

  4. repet, nu am nici o astfel de datorie la nimeni, va asigur.
    nu m-am pretat, nu ma pretez si nu ma voi preta la asa ceva niciodata.
    Aduceti dovezi nu doar informatii sub semnatura anonima.
    Asa e cel mai usor.
    Si eu pot, zuzu, sa scriu ca stiu ca furi carti din librarii, dar nu aduc nici o dovada
    deci nu e edificator ce acuzati, mai ales in conditii de anonimat.

  5. Buddenbrooks..domnule ziarist.

  6. eu nu am zis ca furati carti si nici ziare. asa ceva ar fi o infractiune.
    eu am spus stimabile ziarist ca uitati sa platiti ziarele pe care le luati de la chioscari.

  7. Eu recunosc: de ceva timp nu am ami citit o carte. Vorba ta, iti trebuie o anumita stare.

  8. @tiberiu farcash

    Scoate banu: a ha ha ha ha ha ha
    vezi ca ai cumparat o „Libertatea” si n-ai platit-o

    Domnule ZUZU ( ce nume), sunbteti vanzator de ziare si accesati blogurile?

  9. propun ca acest individ,Farcas,sa fie dat in urmarire generala si sa plateasca daune tuturor chioscurilor de ziare pe care le-a falimentat.

  10. si sa fie ars de viu sau ghilotinat in Piata publica pt vina metafizica de a iubi presa si cartile.

  11. Chioşcarul mulţumit

    Lucrez de 10 ani într-un chioşc stradal care vinde presă. Îl cunosc pe domnul Fărcaş de la Ziua dinainte să mă fi angajat la Rodipet, însă niciodată nu mi-a făcut probleme. Cumpără de la mine în fiecare zi cel puţin 10 publicaţii şi de multe ori îmi plăteşte în avans iar bacşişul mi-l primesc cu precizia unui ceas elveţian. De multe ori domnul Fărcaş vrea să plătească cu cardul şi îi repet de fiecare dată că nu putem accepta plata decât cu cash. Deci, punctualitatea şi seriozitatea celui pe care îl învinovăţiţi de aceste lucruri dureroase este deosebită.

  12. @chioscarul multumit

    Domnu, ziare pe bonuri de masa primiti? 😆

  13. mai baieti hai mai sa lasam atacurile astea mizerabile la o parte.
    eu l-am identificat pe zuzu cine e si de ce m-a atacat dar nu voi devoala. E din Cluj si ii zic eu in fata ce am de zis.
    Hai sa discutam chestii misto, interesante.
    Aviz amatorilor de sange jurnalistic si a celor care vor sa isi regleze conturile.
    Chiar am facut blogul asta sa dezbatem, ca si asa multi imi zic ca sunt prea batran sa am blog. Sau unii si mai tau, ca de ce l/am facut.
    ati vazut ca eu nu moderez comentariile cum fac alti bloggeri cu vechime din Cluj
    am dat drumul la comentarii pentru ca sincer cred ca putem sa ne oprim din atacuri murdare si sa discutam onest.
    Daca nu se va putea atunci e clar ca asta e nivelul blogeritului clujean si ar fi pacat de pretentiile acestui oras.

  14. asa, dar tu crezi ca l-a crezut cineva pe nenea ZUZU? Sa fim seriosi.

  15. ce am zis eu e adevarat suta la suta.

Lasă un răspuns

