RSS Feed

Mergeti la vot!

Desi pe acest blog nu prea am discutat politica, pe mine ma intereseaza, adica vreau o viata politica cat mai morala si mai curata, astazi, fiind ziua votului, indemn si eu de pe aceasta platforma pe toti cei care o acceseaza sa mearga la vot. Este esenta procesului democratic, ca asta am vrut cand l-am dat jos pe Ceausescu si s-a murit in decembrie 1989. Ca ne plac sau nu unii candidati, ca pe unii ii detestam si pe altii indragim acum e momentul sa ne spunem opinia. Nu ii putem „injura” daca nu mergem sa ne exercitam acest vot. Putem insa sa ii criticam, sa le spunem verde in fata cat te mult au
gresit doar daca am pus stampila. In rest, fiecare sa voteze conform constiintei (daca o are) sau simpatiei sau interesului. Deja am avut polemici cu o dificila si simpatica colega pe vot dar asta este frumusetea libertatii de expresie.

Votati!

PS

O lacrima din acest colt de pagina pentru regretatul Valentin Tascu, autorul „Istoriei presei din Transilvania pana la 1918” impreuna cu Mircea Popa si redactor sef al primului ziar liber aparut in Cluj, in 22 decembrie 1989, „”Clujul Liber”. Tascu a murit miercuri.

Lasă un răspuns

