RSS Feed

Vom avea vreodata autostrada?

Dragi cititori si dragi bloggeri,

Incep acest post cu un anunt. De astazi pe acest blog si pe restul nu voi mai comenta despre ziarele locale si regionale cu redactii in Cluj. Cum voi munci de luni in comunicare, nu mi se pare deontologic sa fac aprecieri si judecati. Deci ma voi abtine, asa cum cere deontologia in comunicare si fisa postului meu.

–––

Vizita lui Radu Berceanu pe santierul Bechtel mi-a lasat un gust amar. Dumnezeu mi-a dat zile sa merg in Grecia, Ungaria si Austria pe autostrazi extraordinare. Nu inteleg cifrele inaintate de ministru, citate in presa.

– pentru lucrari in 2008, statul are restante fata de Bechtel 77 milioane de euro;

– suma totala solicitata de Bechtel este de 137 milioane;

– suma totala incasata de Bechtel este de 624 milioane de euro pt cativa km de autostrada. INCREDIBIL. Sursa: „Adevarul” de bucuresti.

Cum isi pot bate joc autoritatile si Bechtel de banul public?? Cum e posibil ca guvernele PSD si apoi PNL sa tot modifice si renegocieze contractul fara sa vedem ca se inainteaza concret si rapid ca se face ceva??

asa cum bine spunea Rares Bogdan de la Ziua de Cluj la NCN TV Cluj, la intalnirea cu toti candidatii la parlamentare, e PRIORITATE absoluta. Sau ar trebui sa fie!

In programul de guvernare al PSD-PD-L este trecut ca obiectiv autostrada.  Sa vedem ce va fi, ce vor face guvernantii!

Sper sa imi dea D-zeu zile sa ma duc cu Olcitul meu rablagit pe ea!

3 responses »

  1. e adevarat ca te vei ocupa de vaccinarea ciinilor?

  2. nu te dezminti mistocarule….dar as fi onorat, ii iubesc!

  3. Acesti Bechtel au fost nesimtitii care au incercat sa creasca preturile cu 50% la apa potabila, in Burma. De asemenea tot ei au primit contracte grase de la guvernul SUA, pentru reconstrucţii în Irak.

    Mi-e teamă de ziua când corporaţiile vor avea mai multă putere decât guvernele. Mi-e teamă. Iar acea zi se apropie.

Lasă un răspuns

