RSS Feed

Istoria concertelor mele


Uneori sunt dupa amieze, rar, e adevarat, in care ma uit pe YouToube si incerc sa rememorez concertele extraordinare la care am avut sansa sa particip. Am facut eforturi mari sa le vad, de timp, financiare, dar a meritat. La Queensryche, trupa de progresiv metal uriasa, m-am dus singur la Bucuresti, la ora 5 dimineata abia am ajuns trenul in gara la Cluj, asa eram de adormit. Dar credeti-ma, ce mi-a fost dat sa vad in Parcul Carol, parc superb din Capitala, a meritat oboseala.



La fel cel mai tare concert la care am participat a fost Rolling Stones la Bucuresti….(mersi Rares Bogdan pentru bilet, raman recunoscator). 40 grade afara, cozi enorme la apa…organizare asa si asa dar i-am vazut pe Iris, The Charlatans si apoi…fix la 21, Stones. Concert de zile mari, 70.000 de spectatori.



Apoi AC/DC la Budapesta, anul acesta, cu bilete luate pe amicitie veche, 400 lei bucata. Am fost cu sotia, concert absolut nebunesc, fenomenal, cu Angus Young intr-o forma mare. Am scris, cu amabilitatea celor de la Ziua de Cluj, o cronica de concert, preluata apoi de Maximum Rock, revista de metal al lui Nelu Brandusan.  Un mare vis, de 25 de ani, implinit.



Al treilea ca importanta a fost Iron Maiden pe Cotroceni, alt concert memorabil, in 2008 si tot in 2008, la Romexpo, Def Leppard si Whitesnake, doua trupe legendare pentru mine.


Apoi, cu Poe, am fost cu vechiul meu Olcit, acum casat, la Scorpions, la Sibiu, 30.000 de oameni pe -10 grade, alt concert memorabil.


Am vazut si pe Bonfire la Valea Ierii, dar i-am ratat pe WASP si UDO la Cluj, Metallica, Judas Priest, Dio, Deep Purple, Sting, yes, Nightwish la Bucuresti.



In 2008 NU am avut concediu de vara, anul asta din cauza crizei am decis eu sa nu am concediu. Tin banii la ciorap, atatia cati am. Ma voi duce insa, oricate eforturi ar insemna, la 3 concerte cel putin, am deja bilete: Queensryche, Manowar si Nightwish. As merge si la Motorhead, sau Santana dar nu cred ca pot.



Ma declar fericit, am tras pentru concertele astea si nu imi pare deloc rau, in mare am vazut tot ce mi-am dorit. As mai vrea sa il vad pe Ozzy, Judas, U2, si pe Black Sabbath



Constat cu amar ca la Cluj nu vine nici dracu asa sa tacem si sa nu ne mai dam rotunzi, ca suntem superprovinciali, nu avem nici advertising, nu avem absolut nimic, vai de noi! In materie de rock suntem zero, pana si Brandusan a plecat la Bucuresti, de acolo se da ora exacta in tot, vrem nu vrem.

2 responses »

  1. heh, eu unul is de-a dreptul „sarac” in amintiri de-astea, da’ mai am timp. sper. partea naspa ii ca monstrii sacri cam crapa sau ies din forma datorita varstei.

    vazut la Artmania2006 pe HIM si Amorphis, ultimii mai mult fortat, pentru ca nu suport heavy metalu’, nu live. ma rog, atunci am aflat, cand imi vuia capul dupa 5 melodii.

    also prin Sibiu, in 2007, pe Goran Bregovic si pe Jethro Tull (also no likey). vrut si nu ajuns la Scorpions.

    la Manowar, desi imi plac unele melodii, n-as vrea sa merg. pur si simplu n-au ce sa-mi ofere ca muzica live.

  2. tiberiufarcash

    dimon
    nu stii ce vorbeste. Manowar au un show si o muzica extraordinare. Imi pare rau ca nu am vazut Jethro Tull-ff tari aia. Ma cunosc HIM si Amorphis, sunt de moda veche.

Lasă un răspuns

