RSS Feed

Oradea, numele tau inseamna ruralitate

Am crezut ca reintorcandu-ma la Oradea, orasul unde am facut trei luni de armata voi vedea oameni civilizati. Dar in Divizia B nicaieri nu gasesti la fotbal astfel de oameni, mai nou. Din contra, am vazut oameni necivilizati, fara identitate, care huiduiau pe U si strigau Hai CFR!. In loc sa aiba tricouri cu FC Bihor ei aveau cu CFR 1907 Cluj, cu Steaua, cu Dinamo. Ce mi-a fost dat sa vad la meciul de sambata Bihor-U demult nu am vazut. O ostilitate foarte mare la adresa Clujului, remarcata si de ziaristii din presa locala care au venit la meci dar si la o baie buna la Felix sau Hajdu, dupa canicula infernala de la meci, la adresa a tot ce inseamna Cluj.

Eu respect Oradea, imi place mult orasul dar se vede ca e de granita, cu amestecaturi rurale. Singura bucurie e ca am discutat cu celebrul Emerich Ienei, care e…aradean, nu bihorean, cum cred cei mai multi. Nea Imi a dat un interviu foarte bun in „Adevarul”, unde face analize de calitate fenomenului fotbalistic. I-am dat cadou fularul meu cu „Universitatea”, in semn de respect pentru tot ce a facut pentru fotbalul romanesc.

In rest, ma bucur mult ca am vazut un meci bun al lui „U”, un gol senzational al lui Ionescu (bine a facut Dorinel ca a l-a adus de la Pitesti, a avut ochi buni) si acum sa speram ca Jiul va pierde la Cluj pentru ca Universitatea NU MERITA sa joace in C. Pentru ce a facut Bundea eu l-as scoate din lot, sa ii fie rusine la nesimtitul asta, cum dai ma asa 11 m la 2-0, iti bati joc de culori, de cei care fac 300 de km pe banii lor sa sustina pe „U”?

Galeria lui „U” a fost extraordinara si provocata mereu de jandarmi, care au dat cu gaze pe tifossi si a trebuit ca ambulanta sa intre in teren in timp ce meciul se juca! Scena aproape unica de cand ma uit eu la fotbal!

Acum toate sperantele sunt pentru o victorie cu Jiul! Meci greu, pentru ca toate echipele trag ca U sa cada in C-vezi meciurile suspecte Lupeni-Acu si UTA-CFR Timisoara!

5 responses »

  1. ah, acum a venit si articolul.

    o singura intrebare, nu e putina paranoia cand zici ca se fac blaturi fix pentru ca U sa cada? 🙂

  2. HAIDE „U”!!!!

  3. tiberiufarcash

    Nu, nu e paranoia, e purul adevar. Pai nu e dubios cum bate ACU in min ’95 la Lupeni, cu un om in minus, ce crezi tu, bate pe bune??? Sau CFR Timisoara pe UTA?

    Eu sunt tabacit, nu mai cred in coincidenta, nu in fotbalul romanesc!

    Si inca o chestie, noi, ardelenii, ne dam mari ca tari suntem, ca suntem peste mitici…pai hai ma sa ne respectam atunci, nu sa fie huiduita U ca la usa cortului de ardeleni-oradeni.

    Noroc cu Dorinel, imaginea lui e foarte respectata, a dat sute de autografe si poze cu fanii de la Bihor si cu diversi spectatori.

  4. HAI FC SILVANIA!!!

Lasă un răspuns

