RSS Feed

Hai sa si radem un pic

Iata o poza veche, veche de tot. E super haioasa, vazuta acum peste ani. E vara, vin concediile, hai sa ne radem un pic, sa o luam a la lejere, nu sunt bani, atunci stam acasa, sau la Somes, sau la Tarnita sau stiu eu, hai un Felix sau cel mult un Hajdu. Nu toti suntem tari, ca Hossu, sa bagam un Corfu, ce mai…E scula Hossu, are banu de excursie.
Avetzi in fatza echipa corespondentilor presei centrale clujene varianta 1994. Teren CMC. Doi invitati tari. Va las sa vedetzi poza apoi va mai povestesc. OK. Randul de sus, de la dreapta la stanga: Maicanean, Tupi, Marius Focsanu(NU, Atlas Clujul Liber, Faclia, Crima si viol), atenttttziiiiiee maarrree, uriasul jucator Tiberiu Farcaaaaas (Mediafax, pe atunci..), un tip care lucra la Rompres, apoi, soc, George Petruleee (redactor sef Mediafax atunci, acum director dezvoltare Realitatea TV, ultimul de sus)!

In genunchi, Sorin Grecu (Mediafax), Bogdan Eduard (Evenimentul Zilei). Si acum, invitatzii: Ioan Viorel (Gazeta Sporturilor, Pro Sport, atunci la Evenimentul Zilei) si, tineti–va bine, Horia Ivanovici (Evenimentul Zilei, acum OTV).

Cu aceasta echipa am batut, pe o ploaie enorma, cu 9-1, echipa Bancii Dacia Felix, meci de pomina in analele presei clujene romantice.

Hai asa-i ca e tare?? Ce vremuri Dumnezeule!
echipa corespondenti 1994

6 responses »

  1. aveai păr luuuung???? :)))))) foarte amuzant :))))

  2. tiberiufarcash

    as da zileeee de la mineee sa am….plete din nou!!
    fain era tu licurici….a trecut timpul…am imbatranit

  3. poate ai o poza mai recenta cu echipa ziaristilor sau de la echipa la care joci la madisz,oricum am remarcat ca imca mai ai grintta si mai dai si la picioare.Oricum faina poza .FORTZA ROMA!

  4. tiberiufarcash

    Mersi mult. am poze cu ambele echipe. La madisz sunt rezerva dar am prins 3 meciuri, iar ultimul, castigat cu 5-4 a fost o nebunie, tocmai venisem dircet de la Timisoata, de la CFR cu U, batuti in min 94 si am intrat la fix pe teren, am castigat. super a fost.

  5. Lasa ca nici in liceu nu aveai parul mare. Cati ani au trecut de la liceu? (nu-mi spune ca…)
    Eu te suspectez ca aveai peruca in poza… 😀

  6. tiberiufarcash

    haha
    au trecu 23 de ani de la liceeuuuu! Enorm.
    da, in studentzie aveam un pic de plete, da nu tare.
    mersi mult de comment. Ne vedem la Nightwish, la Sibiu.

Lasă un răspuns

