RSS Feed

Personajele Vamii

Monseniuer Pascal. Nu, nu e filosoful, e un fost broker francez care a fost ruinat de criza.  Sta de trei luni deja la Vama, intr-un cort pricajit. Nu are un leu, dar se descurca, ii da lumea de toate. Danseaza seara la Terasa Stuff, si e foarte haios. Spera sa isi revina.

Revolutionaru. Un tip din Buzau. Asta e mereu beat, de dimineata pana seara. E cunoscut ca are certificat de revolutionar, 20 de milioane pe luna de la stat. Oare ce revolutie a fost la Buzau, oras provincial? Dar tipu e ok, face curatenie pe terasa, e placut, nu deranjeaza pe nimeni si fumeaza mult.

Maestrul. Cine nu il cunoaste oare pe Beni, profesorul evreu din Vama?? A avut 7 sotii, este absolut fascinant, un intelectual fin, face multa plaje si nu rateaza nici o gagica. Tine conversatii ore in sir dar nu se amesteca cu betivii. Un personaj fascinant al Vamii, are o rulota, sta trei luni pe ani in Vama.

Jim. Clujeanul care vinde margele e si el un simbol. Are motocicleta Kawasaki, rulota, dar nu are succes la femei. Mai trage cate un joint dar in mare e un tip inofensiv, simpatic.

Raducu. Este ratatul prin excelentza. Bea de dimineata pana seara dar e o mare mare figura. Vesnic cu o coroana de frunza pe cap, i se spune Poseidon dar nu prea seamana.

Sunt doar o infima parte din culoarea umana a Vamii Vechi. E fascinant. Nu e oare suficient ca sa vin mereu in Vama??

PS

idiotilor patentati care pun comentarii cretine sua atacuri imunde la spun-hai sictir-nu veti vedea niciodata comentariile voastre de 2 bani pe blogul meu pt simplul motiv  ca nu sunteti in stare sa ziceti o critica in fata sau sa argumentati daca nu va place ceva. Nu sunteti barbati, ci oameni jalnici.

SDC12966OvidiuSDC12841SDC12902SDC12903

8 responses »

  1. Ti-am promis, cand ne-am intalnit la masina cu păpuci, o poveste la stuf….n-am uitat, da nu mi-am dat seama cat de repede vine ziua de joi…ziceai ca joi pleci…azi e joi…io inca mai am de lucru si cred ca tu ai plecat….da-mi un mail, ca-mi poti vedea adresa si vedem noi cum facem sa comunicam oțîră …

  2. Ar mai fi poetu’ din vama… si trebuie mentionat ca Raducu este tinchigiu auto:) Salutari de la Bucuresti 🙂 Remember me?

  3. da corinaaa cum sa nu, mi-a facut mare placere sa te cunosc, am stat cam putin de vorba, dar sper sa ne reintalnim. scrie pe mailul meu
    tibifarcash@yahoo.co.uk

    axis ludi: mai stau pe aici….dar scrie ce doresti la comentarii

  4. :)…no las’ că-ți scriu pe mail…nu pot face public ce am sa-ti zic…ca de fapt e ceva ce tu vrei sa vorbesti cu mine iar eu am promis ca-ti acord atentie si ce-oi mai putea…oricum daca mai stai pe aici am sa arunc un ochi dupa tine…poate pe la stuf, nu? :))…

  5. astept cu interes axis ludi pe mail

  6. eu inca mai sunt in vama…azi a fost o zi splendida, calda, linistita, fara muzici amestecate si de gust indoielnic, fara popor de origini dubitabile :))… doua corturi mici, fara pretentii pe plaja, la distanta unul de celalalt, fiecare cu locatarul nud si negru…si de maxim bun simt cu toate astea (aviz celor care denunta nudismul)…unul numara calm firele de nisip, celalalt citea o carte si mai baga cate o baiță din cand in cand…eu am cules scoici si am gasit niste solzi uriasi de peste, cine stie de unde veniti…m-au facut sa visez…oare ce peste, cat de mare, de prin ce vremuri (ca aratau cam vechi)…o fi speriat pe vreun marinar?…o fi nascut vreo legenda?….chiar a fost o zi frumoasa in vama….

  7. esti incredibila
    cum dreak esti inca la Vama?? FF fain!
    ok, daca vii prin Cluj, ia da un telefon la mine
    0748-996673
    te invit la o cafea.
    salutare

  8. Sa traiesti!!! Cand vin in Cluj te sun…(intre timp inevitabilul s-a produs: am ajuns la Bucuresti…deplorabil si…locuit 😀 !!! Tulai Doamne!)

Lasă un răspuns

