RSS Feed

Topul melodiilor mele preferate

Cine a inventat notiunea de concediu trebuie sa i se acorde premiul Nobel. Doar atunci poti trage linia, medita, sa vezi unde esti, ce a fost bine, ce a fost rau din ce ai facut. Concediul e propulsia spre noi proiecte. Ideea asta a ca trebuie sa lucrezi non stop, ca numai munca si munca de dimineata pana seara e profund nociva si are un iz marxist cert.

Din contra, avem nevoie de respiro, de stop, de meditatie, analiza, ca sa ne putem vedea limitele dar si proiectele de viitor. Si de a savura chestiuni de care in mod normal nu ai timp, sau le neglijam nepermis. Eu unul mi-am facut curatenie in tot, mi-am reevaluat prieteniile, am sters si am adaugat oameni pe lista mea, asta e viata, m-am despartit de niste falsi  prieteni dar am gasit altii mai rabdatori si intelegatori. E igienic sufleteste sa faci asta din timp in timp. Sa nu renunti la pasiuni si hobby-uri pentru nimic in lume, chiar sa tii un blog la limita, desi iti aduce dusmani de cele mai multe ori. Am redeschis cutia cu muzichie si va ofer topul meu personal de piese. E un amalgam de stiluri dar cred ca si voua, putinii mei cititori ai acestui modest blog, cred ca va plac aceste piese extraordinare. Deci:

1. Whitesnake- Here i go again

2. Jimi Hendrix- All along the Watchtower

3. ACDC-Back In Black

4. Aha – Stay on this roads

5. Iris – Pe ape

6. Prince-Purple Rain

7. U2- Where the streets have no name

8. Van Halen -Jump

9. Iron Maiden -Aces High

10. Billy Idol-Rebel Yell

Sigur ca orice clasament este aproape imposibil de facut atatea piese super sunt. Eu am riscat.

Ei, va plac piesele astea????

11 responses »

  1. Cine a inventat notiunea de concediu trebuie sa i se acorde premiul Nobel.
    nem tudom romanul Farki.

  2. Da, am gresit, am facut un dezacord. Voi repara.
    andreea: editor online la Informatia de Cluj a fost…

  3. Salut, Tibi draga

    am aruncat un ochi pe blogul tau (mint… de fapt am citit destul de mult din ce ai scris pana acum) si mi-a facut placere. Pentru ca citind, parca te-am revazut: vesnic agitat, grabit, incantat de lucruri care altora le pot parea mici, trecand (poate prea) usor de la un subiect la altul. Si implicat in ceea ce faci. Facand o paranteza, imaginii tale ii voi asocia intotdeauna si geanta plina de ziare „furate” din redactie (daca ceva lipsea, sigur era deja la tine).
    Te-am cautat pe google dupa ce am gasit prin calculatorul meu o poza despre care tu cu siguranta nu stii. Pentru tine o fi fost o zi ca oricare alta, doar ca eu mi-o amintesc minut cu minut… (oare ce-ti trece prin cap acum?) As fi vrut sa-ti trimit poza aici, dar nu gasesc nici o rubrica de contact sau asa ceva.
    Pana una-alta, mult succes cu trupa. Si sa nu-ti ia din timpul alocat fotbalului, ca… parca peste imaginea din poza mea s-au mai adaugat niste kilograme.
    Te-am pupat! Iza

  4. de blog ziceam: „unde-a scris – pe blog”.
    ştiu la ce ziar a scris Andreea, doară am fost colegi.
    🙂

  5. da
    rapid ai pus pe twitteru ala blestemat, nu te-ai rabdat sa nu pui, ca si cum andrea e foarte cunoscuta, pai nu e mai blestematule, arzate-ar focurile iadului, si a gheneei. nu ai subiecte prodane, si nu mai stii ce sa pui pe twitteru ala blestemat?? ca vad ca nu iti ajunge blogu mai prodane mai.

    In Sodoma si Gomora vei sfarsi. mai twitter mai!

  6. IZAAA
    mi-ai facut o mare supriza, imi pare foarte bine ca mi-ai scris
    Uite pt poza aia trimite aici: tibifarcash@yahoo.co.uk

    e o mare placere sa pot dialoga cu tine. Sigur ca nu am uitat nimic din perioada aia uluitoare, cand am lucrat impreuna la Stirea si Mesagerul. Oricum voi aminti de tine in capitolul destinat acestui ziar din cartea mea pe care o lansez in 22 decembrie, prima istorie a presei postcomuniste.

    Descrierea pe care mi-ai facut-o este foarte adevarata, in mare nu m-am schimbat nici acum. Sigur, am mai pus niste kg, dar sunt si aspecte pe care le-am corectat. In rest, fotbal joc saptamanal dar tot nu slabesc.
    Tu ce mai faci, cum esti, te-ai casatorit, ai copii? Da niste detalii pe mail..

    Te pup cu drag

  7. uriashul meu prieten..imi amintesc piesele ascultate impreuna in mashina(fulminanta de altfel!)k de ex u2..red hill mining town,cocaine for the soul,te pup batrane shi te iubesc asha cum eshti!


  8. AKATZARIIIII,URLATZI,URZICENI,14 COPII

  9. fooooorkyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Lasă un răspuns

