RSS Feed

Raspuns unui nationalist

George Bara de la NapocaNews.ro, un jurnalist  nationalist, ilustru necunoscut, cu DOAR 11 luni de activitate in presa in total, activitate pe  care se lauda ca o face in timpul liber (sic !!) reuseste performanta de a reintroduce Cenzura in presa clujeana. Dupa ce m-a mistocarit cu un post asa zis ironic,  despre mica mea vacanta la mare, scris prost si plin de informatii eronate, a mai recidivat cu un editorial despre persoana mea, absolut exagerat. Ok, dreptul lui, dar cand am vrut sa postez o replica, intr-un limbaj civilizat, ma trezesc ca mi-au restrictionat dreptul la comentarii!!. Deci, cenzura.  Incredibil. Bine ca exista bloguri ca sa pot da replica, ca altfel astia vroiau sa imi bage pumnul in gura. Rusine mai, unde ai invatat sa cenzurezi ca esti om tanar??

Are aici raspunsul meu la afirmatiile din editorial. Tot acum spun ca m-a pierdut ca cititor definitiv. Tot pe Citynews.ro voi ramane…

Domnule Bara

 mor de ras cand vad ce poti sa spui  in editorialul tau. Pai omule draga nu are nimeni treaba cu tine cum zici tu cai ai fost amenintat de iredentisti etc. In fine, voi vedeti peste tot numai dusmani….

 Pai nu voi ati inceput si v-ati legat de mine ce am facut eu in concediul meu la Vama Veche?/ Absolut o prostie. Pai in concediu stau si in cap daca vreau , ca e timpul meu liber.

Va   asigur ca ce am scris am scris de pe calculatorul meu, cu semnatura mea.  Nu raspund de cele 500 de calculatoare de la noi.

 Eu am sustinut doar atat:

1. ca trebuie sa ne bucuram ca suntem in NATO si UE, avem deci garantii de securitate solide iar ungurii sunt  vecinii si colegii din aceste structuri.

2. ca pericolul maghiar nu mai exista si nici nu prea a existat, sunt agitatii cu iz electoral.

3. ca exagerati cu articolele despre extremisti si iredentisti si ca limbajul folosit este unul de multe ori tributar unor clisee de secol 19.

4. ca folositi prea putin expertiza unui istoric pe care il aveti in redactie.

5. ca va tot razboiti cu colegi de presa, ati facut misto dintr-o data de mine, de Misu Soica si de altii, ca va tot luati de Citynews.ro, pe care eu ca cititor il consider un site mai bun.

6. si v-am mai spus ca sunt referent nu sunt nici purtator de cuvant nici ofiter de presa, ajut la relatiile cu presa cand e nevoie pentru ca am o experienta de 16 ani in media.

7. as dori doar sa moderezi atacurile la persoana mea ca eu nu v-am atacat la persoana, cand am avut ceva de spus am spus  raspicat si am semnat cu numele meu. Restul sunt povestile voastre.

 8. sunt siderat ca nici nu ma cunosti, nu ai stat de vorba cu mine in viata ta, dar tot publici despre mine. Ok, nu te pot impiedica, nici nu doresc, cred in libertatea de expresie,  dar ar fi mai bine poate sa bem o cafea si sa povestim inainte de a ma atac.

 9. nu am scris nicaieri ca sunt pro – autonomie. Absolut nicaieri. Si daca as fi, trebuie sa respectati opinia unui cititor al siteului dvs. Dar inca nu sunt decis pentru ca nu mie clar ce inseamna exact.  

 In rest, daca consideri ca persoana mea e asa importanta ca sa publici un editorial ce sa fac, publica. Am mai spus ca nu am nimic cu voi, ci doar ca suntem adeptii unor ideologii sau unor optiuni democratice diferite. Voi  nationalisti romani,  vetristi, romani verzi, Noua Dreapta etc,  eu proeuropean, pro Nato, pro UE, pro SUA.

 numai bine domnule Bara, succes la ziar

Tibi

Lasă un răspuns

