RSS Feed

CARACTER si ORGOLIU „U”-ist

Enorm m-am bucurat pentru victoria lui „U” in Valea Jiului, un 2-0 super. Meciul era foarte important ca sa dovedeasca ca U are ORGOLIU si VALOARE! Si dupa rusinea de la Turda, iata a rabufnit ORGOLIUL lui „U”, exact cand trebuia! Ramane in trena primelor echipe cu sanse la Promovare!

Imi cer scuze de la Dulca ca am zis ca nu am incredere in el. Nu cred ca citeste blogurile dar poate are vreun SOPTITOR care ii va spune! Uite ca se poate!

Ce meci a fost, mi-am dat seama de emotia meciului din transmisia Live Text de pe siteul UCluj.ro, o inventie care, iata, ne permita sa stam cu ochii pe meci!
Ce fain e acum pe autocar, cum canta jucatorii Haide UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Fain si de ziaristii clujeni care s-au dus la meci, Sutea, Moga, Suciu, si care o mai fi, de Gelu Radu!
Grande squadra U

Trebuie sa bata si pe Muresul Deva, cosmarul din returul trecut, care ne-au dat un 3-0.
Bine ca am batut in Vale, in meci dificil si decisiv!
Felicitari!

4 responses »

  1. Nu i-mi explic evolutia f slaba de la Turda,urmata de un joc f bun,din cate am inteles…Oricum,bine ca am castigat HAIDE ‘U’!!!

  2. eram morti fara acest succes

  3. Da ce? Clubul „U” duce ziaristi la meciuri in deplasari? Nu stiam…

  4. Nu duce nici un ziarist!
    ei merg trimisi de redactii sa relateze de la fatza locului. Nu mai baga raca ba brutuss, oricine ai fi….

Lasă un răspuns

