RSS Feed

Ciudateniile presei

3. Flacara lui Paunescu

Mare e gradina ….presei.  Nu se stie  niciodata ce gasesti in ea! Iata cateva ciudatenii ale presei centrale.

Iata trei ziare, reviste, publicatii care mi-au cazut in mana recent la tarabele de presa. E drept, doar la o singura taraba, ca numa acolo se mai gasesc. Prima publicatie e un tabloid condus de un fost ziarist de sport, vazut des la OTV, acum face afaceri de media. Nici nu stiam ca exista, vechea serie a dat faliment.

A doua este ….incredibil…un ziar legionar. Nu stiam ca mai exista asa ceva, mai ales ca Legiunea a fost desfiintata in 1941….e ceva timp de atunci…da asa cum avem nostalgici comunisti avem si…nostalgici legionari. Ma tot uit si nu imi vine sa cred.

Revista lui Paunescu v-am mai prezentat-o, atunci cand a pus 16 poze cu el in ea!.

Sunt foarte curios ce tiraje au, cine le sustine, ca la Cluj vin in 3-5 exemplare maxim! De citit nu prea ai ce citi in ele, si eu de propaganda legionara nu am chef, de fapt de nici o propaganda. Am ideile mele, opiniile mele, pe baza lecturilor mele.

Astea sunt ciudateniile presei!

Lasă un răspuns

