RSS Feed

Dezbatere APPC-Arhitecti, importanta pentru Cluj

Am fost rugat de cea mai tare asociatie profesionala din istoria presei clujene sa mediatizez o actiune a ei pe blogul meu. O fac cu mare placere. De asemenea, multumesc celor de la Foaia Transilvana ca mi-au pus blogul meu la sectiunea Bloguri de pe noul lor site care arata excelent.

COMUNICAT DE PRESA

1 decembrie 2009

 Cluj-Napoca

Dezbatere Media vs. Arhitecţii

Problemele de comunicare între mass-media şi arhitecţi, precum şi problemele punctuale legate de calitatea mediului construit în Cluj-Napoca fac parte din agenda unei dezbateri organizate de ±CLUJ alături de Asociaţia Profesionştilor de Presă din Cluj (APPC).  Întâlnirea are loc miercuri, 2 decembrie, ora 17.00, pe b-dul Eroilor nr. 16. Discuţia se va desfăşura în formatul 5 jurnalişti vs. 5 arhitecţi, cu intervenţii punctuale şi din partea publicului. Evenimentul este primul dintr-o serie de întâlniri între reprezentanţii arhitecţilor şi cei ai presei, organizate pe teme legate de Cluj. La discuţie vor participa următorii jurnalişti: Mihai Goţiu Alin Golban Adrian Dohotaru Kristina Restea Codruţa Simina arhitecţi: arh. Virgil Pop arh. Şerban Tigănaş arh. Eugen Pănescu arh. Vasile Mitrea arh. Ligia Subţirică (neconfirmat) moderator: Norbert Petrovici, sociolog *organizatorii vor anunţa în timp util eventualele modificări în lista de participanţi Vă aşteptăm! Persoane contact – coordonatori proiect Adrian M. Popa tel. 0744 575383 – appc Tiberiu Bucşa tel. 0726 337752 – ±CLUJ Elena Stoian tel. 0723 354685 – ±CLUJ

6 responses »

  1. Am fost şi eu şi am rămas cu puţine chestii. S-au trezit şi arhitecţii să caute aliaţi în presă abia când nu mai au de lucru şi în faţa celui mai complex proiect al celor mai inventivi dintre ei: planul urbanistic general. Miza este imensă pentru ei. Dacă nu ies bine după noul PUG, îşi riscă bunul renume.

    Dragi arhitecţi, renumele vi-l faceţi singuri. Repectul meu îl aveţi doar când nu ne minţiţi, sau nu căutaţi răspunsuri evavize după ce ne cereţi în scris întrebările.

    Şi când o să vă marginalizaţi băieţii deştepţi cu diplome de ingineri şi proiecte de arhitectură…. Prietenii ştiu despre cine vorbesc.

    Vreau dezbateri cu toţi dintre ei… că altfel rămânem împărţiţi. Arhitecţii buni vs arhitecţii răi şi jurnaliştii cu prieteni arhitecţi vs jurnaliştii împotriva arhitecţilor. Sau ne folosim reciproc.

  2. Mda, membri APPC ,care nu au participat la eveniment. Au fost 2 reprezentanti ai asociatiei intr-o sala de 60 de persoane. 6 jurnalisti si restul arhitecti si studenti la arhitectura. Apropo, studenti de la arhitectura au fost, oare APPC-ul a invitat studenti de la jurnalism?

  3. ariana, nu poti obliga pe nimeni sa participe, e voluntariat. Eu doar am fost un facilitator. La dezbatere nu am fost.
    Nu am alt raspuns sa iti dau decat asta. Cand face cineva ceva, toti sar sa ii dea in cap, nu apreciaza. De aia e Romania unde e.
    Salut.

  4. Nu ai înţeles. Iniţiativa e de respectat şi dezbaterea a fost interesantă. Foarte bine că Adi Popa a acceptat invitaţia PlusMinus Cluj. Păcat că nu au participat mai mulţi membri APPC, dacă tot şi-a dat sigla, şi dacă Popa a stat cu cei de la PlusMinus Cluj să elaboreze o activitate în numele asociaţiei.

  5. ma bucur ca a fost interesant. Pacat ca au fost asa putini. Bine ca cineva face ceva, ca exista initiativa si voluntariat. Felicitari organizatorilor.

  6. 1. dezbaterea a fost gandita in format 5 vs. 5. regret si eu ca in public nu au fost mai multi jurnalisti.
    2. nu am invitat studentii la jurnalism. la urmatoarea sa lansez o invitatie si studentilor de la jurnalism. sint curios cati vor veni. ma bucura ca studentii la arhitectura au fost atat de interesati de subiect.
    3. la urmatoarea dezbatere nu vom mai face greselile pe care le-am facut la asta, si sper ca la a 3-a nu vom mai face greselile ramase de la a doua. ideal ar fi ca, pana la urma, sa avem dezbaterea perfecta intre jurnalisti si arhitecti. 🙂

    din pacate romanii nu avem inca cultura polemicii si a dezbaterii. suntem la inceput de drum la acest capitol, dar ma bucura sa vad ca exista oameni in mai multe domenii de activitate care fac rotitele zimtate sa inceapa sa se invarta.

Lasă un răspuns

