RSS Feed

Hasdeu-amintiri de neuitat

Datorita faptului ca am avut o mica problemutza  a trebuit sa urc intr-o zi de primavara frumoasa in complexul studentesc Hasdeu. Nu am mai fost de 1 an cel putin….era soare afara, timp bun.

Arhipline terasele in plina zi! Atat de frumos stateau studentii la taclale…ce de tinerete, ce fete faine, discutii, libertate. Mai ales TINERETE. Mi-am adus aminte brusc, uluit de ce vedeam, de terasele arhipline, de anii studentiei, de departe cei mai frumosi ani de viata. Eu nu am fost tocilar, am invatat bine la ce mi-a placut, am fost asa de un7-9. La unele materii nu m-am straduit nu imi placeau. Am citit enorm la BCU, a doua mea casa, si stateam mult in Hasdeu, desi sunt clujean clujean. Foarte mult mi-a placut Hasdeul. In anul 2 am si lucrat, 9 luni, ca vanzator de noapte, si am avut bani sa ma duc pe Litoral, la Costinesti. Asa era atunci…Asa ma bucur cand vad ca terasele si barurile arata bine, pe vremea mea erau dezastru, dar aveam un bar preferat iarna, Flipper-cel ma bun vin fiert acolo l-am baut, ascultam Police non stop.

Nu stiu cum sa va zic, asa nostalgie m-a cuprins…foarte fain e in Hasdeu, trebuie mers mai des. Cum nu am aparat foto si nu prea stiu sa fac poze cu mobilul, nu am foto sa va arat ce frumos e.  Dar era o atmosfera cum demult nu am vazut. Ce faine erau si serenadele de la UMF nu mai stiu daca se mai tine traditzia dar era o distractie enorma, pana la 6 dimineata. Sunt foarte marcat de acei ani superbi si stiu ca nu se mai intorc, niciodata….

Of doamne ce repede trec anii!

3 responses »

  1. Daaaaa, când îmi vindeai noaptea ţigări la bucată, pe sub mână. Uriaşe amintiri.

  2. ai dreptate Tibi, frumoase vremuri …. acum putini studenti ma stau in Hasdeu, terase in schimb… sint tot mai multe…

  3. tiberiufarcash

    crina, pushu: da, vremuri apuse. Dar frumos a fost.

Lasă un răspuns

