RSS Feed

O finala frumoasa

Ieri, doi ex-colegi m-au luat la zeflemea ca de ce ma uit eu la finala  Uefa, ca sunt doua echipa slabe, ca nu stiu ce…

Eu contraargumentam ca e finala de cupa europeana, inedita, ca sunt doua echipe bunicele, ca Atletico Madrid e un club destul de mare iar Fulham o supriza placuta, deci, e de vazut meciul. Nu am avut cu cine…. Dupa 10 minute, unul dintre acesti carcotasi incepe sa imi dea sms cu „meci excelent” etc. Grozav m-am enervat. Cata ipocrizie domne!

Din nou, asa cum am scris undeva pe blog mai demult, s-a dovedit ce frumos e fotbalul. Golurile au fost frumoase, mai ales cel al englezilor, de 1-1 ,si a lui Forlan, deviere in prelungiri si gol castigator!

Urmaresc acest cuplu de atacanti Forlan-Aguero  de ceva timp. Ma mir ca nu au fost luati inca de echipe mari, desi Forlan a jucat si in Anglia, daca nu ma insel. A fost un meci bun, a castigat Atletico cu 2-1, meritat, si nu imi pare rau ca m-am uitat la o finala de Uefa.

Se joaca fotbal serios domne in Europa nu povesti.

PS.

Ma bucur enorm ca „U” continua lupta pentru promovare. 2-1 cu Ariesul Turda. Moro si Alitziu au fost udati la piele pe Clujana, ieri, dar ei sunt fanatics, a meritat!

Lasă un răspuns

