RSS Feed

Vremurile vor fi grele pentru toti

Toate anunturile dinspre Putere sunt dramatice. Asa cum am anticipat aici, la o postare anterioara, si privatii vor fi loviti daca se va impozita 31 la suta drepturile de autor si restul de castiguri din depozite bancare, castiguri de capital etc. De indemnizatiile pentru mame ce sa zic. Luxul va fi si el impozitate si decapitat.

Vor fi deci loviti toti romanii, privati si angajati la stat, toti. Fara sa avem nici o siguranta ca vor fi masuri Doar pe 6 luni! Acest sacrificiu se va prelungi dar la iarna va fi jale.  Nici nu stiu daca efoturile sindicale vor avea un rezultate. Pare se ca nu.

Vom strange cureaua la greu, vom traia cum vom putea. Asa cum mi-a zis o colega jurnalista, sa nu ma astept la solidaritate. Ce sa mai zic….eu numai la astea ma gandesc….si citind zilnic presa ma infior.

Pacat de pensionari, va fi vai si amar.

PS

conform siteurilor meteo pe care le-am consultat mai vin 14 zile de ploaie. Asta ca sa fie cireasa pe tort. Dumnezeule oare cu ce am gresit?

 

 

4 responses »

  1. Da ,naspa vremurile…Am fost aseara in Babes,imi era asa de dor sa alerg,dupa o tura simteam ca zbor,aer bun….radio Guerilla in casti…la a 2-a tura a inceput din nou ploaia si mi-am pus aceeasi intrebare ca si tine,Tibi….Doamne cu ce am pacatuit…? 😦

  2. Pingback: 23 mai 2010

  3. tiberiufarcash

    da, mircea, da sa speram ca vine si vremea buna.

  4. Problema este- pentru ce strangem cureaua?

Lasă un răspuns

