RSS Feed

Scurte de la TIFF

– orasul freamata de TIFF. Eu am mai prins un TIFF asa ploios, asa ca lumea e in sali. Sunt multe filme bune.

– de joi vine caldura, soarele, va fi un final e TIFF fain. Prognoza 23-25 grade.

– nu am bage, nu am acreditare, nu am invitatii, asa ca scot bani pe bilet. E ok si asa. Am promisiuni de invitatie la partyri

-m-am intalnit cu Chirilov pe o terasa. Rece intalnire dupa atatia ani. Asa e cand nu contezi, nu te mai baga nimeni in seama daca nu esti util. Asta e o lectie de viata pe care o stiam demult.

– cele mai bune postari despre TIFF pe bloguri: Biazofia, Kristina Restea, Mihnea Maruta.

– ma bucur ca sunt discutiile Tiff Lounge, nu voi putea ajunge dar anul trecut au fost interesante.

– din ce am citit in media, slaba finantare publica a primit TIFF. Pacat, merita mai mult. Daca as avea putere de decizie, as da la greu bani publici la Tiff. 

– exista media locale care nu scriu de TIFF, foarte interesant.

– cel mai frumos instantaneu, poza organizatorilor de la deschiderea TIFF, cu spectatorii vrajiti de film, pe scaune. Super poza pe siteul TIFF.

– ma bucur ca valorosul critic de film Alex Leo Serban a revenit din Argentina si e la TIFF.  Asa is criticii astia, orgoliosi si imprevizibili.

– Fain la TIFF.

3 responses »

  1. sa nu te simti jignit de chirilov si alte voci au spus ca nu e asa in forma ca si anii trecuti. 🙂 scrie pe-aci ce filme ai mai vazut, mamutule, ca inca contezi :))

  2. tiberiufarcash

    nu ma simt, eram doar uimit, o fi obosit si el ca are multe pe cap…
    o sa scriu, am mai vazut si eu una alta.
    mersi de comment si spor!

  3. mi aşe de ciudă că nu ajung la Tiff anul ăsta decât spre final înainte şi după un examen la master. Iaşul mi se pare atât de la capătul unghiului încât Clujul îmi este un dor nesfârşit. oricum, prind jumătate de meci al Universităţii Cluj cu otopeniu şi ceva tiff şi ceva teatru poate şi N/apoi spre Iaşi…

    cât despre Chirilov, aşa s directorii, n au timp, no

    tu vei conta mere”U”

Lasă un răspuns

