RSS Feed

Scurte despre TIFF (3)

Foarte interesante discutiile cu Victor Rebengiuc, ieri la Tiff Lounge. Normal, a strans mai multi oameni ca Prunariu, pentru ca Rebengiuc e un monstru sacru. Si ultimul film in care joaca este foarte bun, l-am vazut si e foarte emotionant. Beligan si Rebengiuc, ce actori…Avem si noi valori certe in aceasta tara dar de multe ori ne batem joc de ele ca de tot ce ne inconjoara de fapt. Si ca de obicei, ne dam seama pe cine am avut langa noi  si de valoarea lui….doar dupa ce l-am pierdut…

De accea l-am si intrebat pe maestrul daca taiarile macabre de salarii la care vom fi  supusi, mai ales amaratii de pensionari, o sa ne faca sa ne intoarca la cultura, lectura, vizionat film acasa….Raspunsul a fost devastator pentru mine, cred si pentru asistenta, de o tristete ravasitoare….

„Domnule daca inainte de 89 salile erau pline, acum ma astept sa fie …goale. E un atentat la viata publica, se taie lefurile, drepturile de autor, se taie tot….actorii vor fi loviti tare. Eu am mai trecut de razboi, de comunism, speram sa supravietuim si de acum incolo” a grait Maestrul.

Presa de azi da pe larg raspunsurile lui Rebengiuc, ca si blogosfera.

2. Stiati ca TIFF are un „sef al bloggerilor” ??? Un baiat de 23 de ani!! Daca nu intrati pe www.daiszler.ro sa cititi  un interviu cu el.

3. In Week voi face un tur de fortza. Mi-am luat bilete la tot ce vreau sa vad.

Recomandarile mele:

azi: filmele romanesti de la Republica, Lebanon

maine: Caravana Cinematografica,  la Republica,

duminica: Autobiografia lui Ceausescu, Videocratia.

Lasă un răspuns

