RSS Feed

TIFF, mon amour

Te iubesc, te iubesc, te iubesc… desi credeam ca nu va dura….chiar tu mi-ai spus ca nu va dura dar te incapatanezi sa revii an de an. Sunt 9 ani de cand m-ai sedus, mi-ai incercanat ochii, mi-ai mancat noptile, m-ai infometat de film, de cultura, de spirit,  mi-ai umplus sufletul de uimire, tristete, spaime, bucurii. Uneori mi-ai dat tot, in nopti toride de mai, alteori m-ai tarat in noroi, pe ploi diluviene . Uneori mi-ai soptit frumos la ureche povestile tale unice, alteori m-ai socat si m-ai alungat din bratele (salile) tale cu staif sau fara. M-ai facut sa am vertij, te-ai jucat cu mine, m-ai invartit, ai dansat, ai ras, ai fost foarte frumoasa. M-ai si mintit.  Te rog nu te schimba chiar daca nu ma mai iubesti, ramai tu ceea ce stiam eu ca esti. O dificila, o capricioasa, o sensibila, uneori o pragmatica.  Unica ca si echipa pe care o iubesc.

Ramai cu provocarile tale, cu aroganta ta, cu splendidele tale momente pe care stii sa ni le dai ca nimeni alta. Nu ne dezamagi, nu pleca, nu ne parasi. Avem nevoie de tine in modul cel mai fizic, avem nevoie sa ne dai o sansa, sa nu ne credem provinciali, plafonati, lenesi… mici.

Daca ai fi femeie asa ti-as scrie nopti in sir si as incerca sa iti arat ca stiu sa te iubesc, ca nu pot uita ce ai facut pentru mine.

TIFF, mon amour, nu pleca!

Lasă un răspuns

