RSS Feed

Azzurri-rezultat echitabil

Squadra azzurra, echipa mea favorita la Mondialele de fotbal, nu a stralucit ieri dar nici nu s-a facut de ras, mai ales ca are o echipa destul de batrana. Fara Totti, Toni, Del Piero, Perrota, care au luat titlul acum 4 ani si acum nici nu mai evolueaza la echipa e greu sa te impui.

1-1 cu Paraguay a fost un rezultat zic eu echitabil, mai ales ca Italia a luat un gol cu capul, la o greseala a apararii. Oricum, in repriza a doua Italia a revenit in forta, a atacat cum demult nu am vazut-o, a egalat prin ambitiosul De Rossi apoi a mai avut ocazii bune. Si Paraguay a avut. Meci bun in a doua repriza pe ploaie torentiala. Mi-a placut si Pepe, pe care eu il stiu din  il calcio.

Pe terasa Santa Lucia, unde am vazut meciul, sunt conditii foarte bune si servire ireprosabile, majoritatea au tinut cu Paraguay. Romanii nu tin cu Italia pentru ca azzurri nu joaca un fotbal frumos, asta e adevarul. Putini cunosc care tin cu Italia. Si mai zicem ca sunt „fratii” nostri….

Detractorii Italiei s-au bucurat putin ca  aluat Italia gol dar dupa aia De Rosssi a egalat si cu un pic de noroc Italia putea sa invinga. Oricum, nu cred sa aiba probleme cu Slovacia si Noua Zeelanda, e cea mai slaba grupa. Italia va iesi din ea dar dupa aceea va trebuie sa si invinga iar atacul nu a convins ieri…..

Sa vedem azi Coasta de Fildes, Portugalia si mai ales Brazilia la treaba ca Olanda a demonstrat ieri ca e echipa buna.

Ce frumos e Mondialul….

P.S.

vorbim de ce se intampla in Romania dupa motziunea de azi. Pana atunci va recomand cartea „Sfarsitul Ceausestilor” al lui Grigore Cartianu, se gaseste la Libraria Adevarul si serialul superb din ziarul Adevarul „Secretele Mineriadei„. Un articol bun depre „golanii” clujeni, cu eternul meu amic Şabi, ex-portar la echipa mea de minifotbal Pro Italia, in Ziulica de azi.

3 responses »

  1. Buna Tiberiu,
    urmaresc cu interes comentariile tale despre Mondial. Despre cele aferente TIFF-ului nu pot sa remarc decit ca au tusat fin spiritul festivalului. Anul acesta, am fost „consemnat ” la FIT Sibiu, un eveniment de marca. Astept lansarea cartii tale. Tinem legatura. Mi-a facut placere sa te reintilnesc.
    Cu respect,
    Dan

  2. unde-i terasa aia?

  3. tiberiufarcash

    dan: serus, placerea a fost de partea mea. Curand vine si lansarea….nu mai e mult, daca ma ajuta Dumnezeu. Urmaresre micutul meu blog.
    Toate cele bune

    Laura: e o terasa simpla, de oamenu muncitori, simpli, langa Spitalul Militar, directia spre centru. Nu e cine stie ce dar sunt foarte amabile chelneritele si au o placinta cu varza superba, 4 lei.

Lasă un răspuns

