RSS Feed

Un miting important

Nu am vrut sa fac caz de ce mi s-a intamplat recent, dar cand am fost instiintat  de MITINGUL impotriva drepturilor de autor (initiativa exceptionala a Asociatiei Profesionistilor din Presa Cluj, cea mai importanta si SINGURA asociatia de breasla clujeana de media) m-am bucurat enorm. 

Eu sunt in situatia de a plati RETROACTIV bani la stat, pentru ca 1 an am lucrat DOAR pe drepturi de autor. Si sunt taxat retroactiv. Eu m-am prezentat la Casa de Asigurari de Sanatate, dupa o notificare prealabila, asa cum multi au primit, am dus absolut tot ce mi-au cerut, mi-au calculat cat tre sa dau. Se impoziteaza retroactiv perioada 2005-2009! Enorm! Pentru cei care au lucrat doar pe drept de autor e o lovitura mortala, sumele se ridica la zeci de milioane de lei!! Stiu caz concret, eu nu vorbesc pe povesti!

Oi vedea ce fac eu. Mi se pare important sa se faca mitingul asta, nu e suficient sa scrie, la Cluj, alexa, farcas, neag si cipri rus pe blogurile personale, desi e bine ca s-a scris.

Trebuie protestat impotriva acestei gogomanii fara precedent. Trebuia angajati avocati si dat in judecata statul.

Nu se poate asa ceva! E un principiu elementar de drept sa nu se aplice retroactivitate. Nu mai vorbesc de cei care trebuie sa faca trei drumuri. Pana acum

au protestat doar jurnalisti angajati la patron, dar acum vad ca si patronii se revolta, vezi excelentu post  pe blogul lui liviu alexa! Deci si ei sunt afectati si trebuie sa faca FRONT COMUN cu angajatii lor, ca aia daia aduc plus valoare la ziar, sa aiba limbaj comun cu patronul de gazeta/radio.tv! SOLIDARITATE!!

PS

Un principiu politic elementar, de an 1 la stiinte politice spune asa. „Puterea predispune la coruptie, la abuz”. Asistam  la un nou abuz, de data asta a unei PUTERI pe care presa locala si nationala a  sprijinit-o, a unui presedinte si a unui premier INVENTATI de presa, sau cu largul concurs al presei! Ca sa zic altfel, ne-o cam..meritam toti cei care lucram/am lucrat atunci in presa! In loc ca presa sa critice puterea, oricare putere, asa cum e menirea ei in toata lumea, ea a laudat-o! Asa ca nu e de mirare ce se intampla acum! PUTEREA se razbuna pe presa si pe intelectuali, multi dintre ei care au laudat fara precedent PUTEREA!

 

3 responses »

  1. Pingback: Protestam! E oficial. Vezi detalii | Blogul care arată cu degetul

  2. tiberiufarcash

    mereu bucurestenii sunt cu un pas in fata noastra, a ardelenilor. Noi ne miscam slab dar e bine ca macar acum se va face acest miting. Sa vina si domnii patroni de presa, ca is vizati si ei de aberatiile astea de cozi la plata darilor nu doar jurnalistii simpli, intelectualii de la Uniunea Scriitoriilor si PFA-urile.

    Hai sa vedem ce va fiii

  3. Sunt o veche cunostinta, din vremea studentiei si am descoperit de curand blogul tau. MA BUCUR CA AI RAMAS ACELASI FRUMOS NEBUN AL MARILOR ORASE. ELENA

Lasă un răspuns

