RSS Feed

Romanie deceptionanta

Demult nu am vazut un meci asa mizerabil facut de echipa nationala de fotbal. M-am pregatit pt acest meci, cu amicii mei prezenti ca de obicei sa tinem pumnii nationalei. Foarte rau a jucat. Un egal chinuit. Cu mai multa atentie puteam scoate 3 puncte iar moralul era la cote mari dar asa….nu cred ca batem in Belarus. Mai ales ca astia au batut cocosul galic la el acasa!

De altfel am si spus aici pe blog, dupa tragerea la sorti, ca avem sansa a treia. E clar ca fara Mutu si Chivu suntem slabiti rau. Si cu ei am jucat urat la Euro 2008 si in preliminariile pentru Mondial dar totusi sunt oameni de baza.

Ce departe suntem de „generatia de aur”….

– Italia mea draga si-a revenit cu greu, a batut cu 2-1 la Tallin, cu un grande Cassano, care a fost lasat pe nedrept acasa la Mondiale. Noul antrenor Prandelli a inceput cu dreptul calificarile si nu imi fac probleme ca azzurri se vor califica la Euro!

Marti vom avea meci infernal in Belarus! Ce rau am ajuns, sa tremuram acolo unde alt data defilam!  Ma enerveaza la culme declaratiile impertinente, de o aroganta infinita a lui Mircea Sandu, nu mai suport sa il vad la tv!

Forza Romania!

6 responses »

  1. Draga Tibi, eu as forta (dupa modelul Manschaftului) ceva de genul:
    Lung – Ripa, Gaman, Papp, Chivu – Torje, Muresan, Radoi, Deac – Alexe (Axente), Andrei Cristea
    Rezerve: Tatarusanu, Dananae, Tamas, Bicfalvi, Matei, Latovlevici, L.Ganea.
    Si m-as mai gindi la naturalizarea lui Moraes, Brandan si poate Wesley. Si as pune obiectiv calificarea la Mondiale, la aceste europene sa mearga fara presiune.
    Hai, noapte buna sau buna dimineata. depinde in ce ton citesti comentul meu.

  2. In ton bun. Interesanta opinia ta. Dar mi se pare bune variantele scrise de tine!

  3. Si apropo, de ce NU transmite TVR 1 meciul cu Belarus si il da DigiSport, asa cum scria Gazeta de Duminica????
    asta este o lipsa de respect fata de natiune!

  4. si inca o chestie care SPUNE TOT: Contra este singurul jucator a carui echipa de club e….echipa nationala, ca nu joaca nicaieri. Acolo isi face si antrenamentele!
    Suntem UNICI!

  5. Tibi, ca sa descoperim impreuna cit de unici suntem uita-te deseara la „Ora de Sport” in direct de la ora 21 pe NCN, cu Cristian Dulca de 6 ori tricolor si cu reputatul comentator ah-hoc de fotbal Prof. Andrei Marga. Daca nu ai ncn atunci http://www.ncn.ro si poti interactiona pe twitter sau facebook.com/paginadesport
    O seara faina,
    Dan

  6. buna reclama faci

Lasă un răspuns

