RSS Feed

Cine vrea o Istorie a Jazzului?

Un prieten de al meu, traducator valoros, Roland Szekely a tradus la editura clujeana Grinta o „Istorie a Jazzului”. Eu am cumparat cartea, ca ASA E FRUMOS, SA CUMPERI CARTEA, nu sa cersesti de la autor o carte. Este foarte buna. Nu prea cunosc sa existe istorii ale jazz-ului traduse la noi. E o muzica pe care eu o divinizez.

Cine doreste exemplare din aceasta carte il rog sa il contacteze pe autor la numar de mobil 0764-013035 sau la mailul roland.szekely@gmail.com Pret doar 30 lei! Nu veti regreta!

Pe langa „Istoria jazzului”, Roland mai are disponibile exemplare dintr-o alta traducere „Frati de sunet. Discutii despre jazz, teatru si literatura” la 15 lei.

Mai multe despre acest volum voi scrie dupa o lectura atenta, deocamdata am rasfoit pe larg volumul!

2 responses »

  1. Cateva detalii, te rog: spre exemplu care e titlu in original? La ce editura au iesit cartile, pot comanda de la editura direct, are site? s.a.m.d.

  2. dAImon: titlul original este „Histoire du jazz et de la musique afro-americaine”, Editions de Seuil, 2005.
    Poti comanda doar la autor. Editura nu are site.

Lasă un răspuns

