RSS Feed

Rezultat echitabil, galerie fabuloasa

M-am uitat la televizor intr-un Pub din Cluj la derbyul Clujului, „U”-CFR, cu bunul meu amic Oachi, cu Cornel si Butnaru. Eu am tinut cu Universitatea, Oachi neutru, restul cu „frana”.

Rezultatul mi se pare echitabil dupa ansamblul jocului. CFR a avut ocazii mari si clare, de am inghetat. „U” a scapat ca prin urechile acului. Cred ca rezultatul multumeste ambele tabere, o infrangere pentru CFR era dezastru iar pentru „U” la fel, mai ales in fata unei astfel de galerii fabuloase cum a fost.

Nu inteleg de ce CFR a avut asa putini suporteri la Alba decat prin faptul evident ca …nu prea are suporteri si ca totul pare a fi o inventie artificiala, venita din partea unui om extrem de ambitios, finantatorul clubului.

In rest, mi-a placut  determinarea lui „U”. Echipa se misca bine desi a avut momente slabe, primele 20 de minute din a doua repriza cel putin. Noroc cu acest fabulos Niculescu care putea inchide partida.

Universitatea are o galerie absolut fabuloasa nici nu am cuvinte sa zic ce atmosfera au facut!

Foarte fain.

4 responses »

  1. Tibi, se pare ca nu e chiar asa. Am intrebat un coleg, care e mare ceferist, de ce au mers atat de putini la Alba si mi-a spus ca se „pastreaza” pentru Roma, unde vor merge cel putin 500.
    Oricum s-a demonstrat clar ca „U” are cea mai frumoasa galerie din tara! De-abia astept sa revina echipa acasa, pe Moina!

  2. asta nu tine ca „s-au pastrat pt Roma”. Nu au suporteri, nu e posibil ca dupa 7 trofeee castigate, dupa dominarea categorica a competitiilor interne sa iti vina la un asa derby 159 de fani! Au clujeni care merg la meci, spectatori, dar nu fani, nu tifossi!
    Este inacceptabil, au o mare problema pe care trebuia sa o constientizeze!!

  3. exact asa e Tibi, „U” are suporteri, CFR are spectatori (sezonul trecut au avut cea mai mare medie de spectatori la meciurile de acasa din Liga 1). Repet, de-abia astept ca „U” sa revina in oras!

  4. 500 la Roma, mira-m-as. De cand Paszkany nu le mai plateste deplasarile, sunt 10 in medie in meciurile de afara. Dar tot ce se poate, Paszkany sa organizeze o noua excursie la Roma, insa 500 de cfristi vor fi pe marele Olimpico ca niste purici in fata tornadei giallorossa. Daje Roma, 5-0 marti!

Lasă un răspuns

