RSS Feed

Data oficiala a lansarii cartii mele

Dragi cititori ai acestui blog, dragi amici care s-au inscris sa imi achizitioneze volumul „Colosul cu picioare de hartie-O istorie subiectiva si ilustrata a presei scrise din Cluj-Napoca, 1989-2010”, dragi prieteni care veti veni la lansare.

Va astept cu drag pe toti, JOI, 14 octombrie 2010, in foaierul Casei Universitarilor (actualul Colegium Academicum), ora 18.00. Atunci va avea loc lansarea volumului aparut la Editurile Eikon, Comunicare.ro cu sprijinul si recomandarea IRES.

Ne vedem acolo, va astept pe toti!

Sa fie intr-un ceas bun!

8 responses »

  1. Bravo, maestre! 🙂 Aştept cu nerăbdare volumul 🙂

  2. http://gazetino.wordpress.com/about-2/

    Tibi, o să fie ca în proza aceasta? Fiecare jurnalist așteaptă să se vadă acolo pe el, dar în fond ești doar tu?

  3. Nuuu, e carte de autor, da e analitica, suntem toti acolo, cu tineretile noastre noastre, cu succesele, esecurile, despartirile, polemicile noastre. Cat am putut documenta evident. Si cu…pozele noastreeeee.
    Te astept cu drag si sa stii ca volumul tau de reportaje va ramane pe veci un volum fundamental de publicistica clujeana de nivel national, in opinia mea. Iar ca si carte, ca obiect, este senzationala!

  4. catalin berindean

    tibi pune-ma si pe mine pe lista.

  5. Tibi, stii bine cat de mult mi-as dori sa fiu acolo, sa te vad cu visul implinit. Din pacate, fizic nu am cum sa fiu prezent, dar fii convins ca „spiritual” sunt alaturi de tine. Bravo!

  6. tibi, sper ca nu uiti sa ma adaugi pe lista ta!

  7. Fork, nu stiu daca pot sa ajung maine, oricum vreau sa te felicit in avans. Retine-mi te rog si mie un exemplar, neaparat.

  8. ok, mersi frumos. Da, o sa ai o carte.

Lasă un răspuns

