RSS Feed

Am intrat in linie dreapta

COMUNICAT OFICIAL

„Editurile Eikon din Cluj-Napoca şi Comunicare.ro din Bucureşti vă invită OFICIAL la lansarea volumului „Colosul cu picioare de hârtie – O istorie subiectivă şi ilustrată a presei scrise din Cluj-Napoca, 1989-2010” de Tiberiu Fărcaş.

Lansarea va avea loc joi, 14 octombrie, ora 18.00, în Foaierul Colegiului Academic (fosta Casă a Universitarilor).

Volumul va fi lansat de Andrei Marga, rectorul UBB, Vasile Sebastian Dâncu, director Institutului Român de Evaluare şi Strategie (IRES), Mircea Popa, istoric al presei, istoric literar, Octavian Hoandră, editorialist Ziua de Cluj, Lucian Pricop, redactor-şef Ed. Comunicare.ro şi Vasile George Dâncu, director editorial Ed. Eikon Cluj.

Volumul a fost documentat timp de aproape 4 ani şi redactat în perioada septembrie 2009-septembrie 2010 şi prezintă în 8 capitole şi anexe o radiografie completă a domeniului presei scrise şi online din Cluj-Napoca.

Cartea conţine şi aproximativ 1000 de ilustraţii cu publicaţii din cele mai diverse, multe efemeride, jurnalişti, casete de redacţie, poze de arhivă unicat, spectaculoase, privind presa clujeană.

De asemenea, volumul conţine o serie de premiere, periodice care nu pot fi găsite nici măcar în bibliotecile publice.

„Volumul este un omagiu adus presei clujene, o imagine în oglindă a ceea ce a însemnat acest domeniu începând cu Revoluţia din 1989 până la cotidianele online din prezent. Liste cu corespondenţii presei centrale, corespondenţi de război, jurnalişti premiaţi, dar şi un capitol despre cazul Gazeta vor putea fi citite în carte, împreună cu restul paginilor dedicate tuturor publicaţiilor clujene” – a declarat autorul.

Tiberiu Fărcaş a lucrat timp de 16 ani în presa clujeana.”

6 responses »

  1. Draga Tibi,
    Chiar si pe aici, prin Noua Zeelanda, unde ma aflu eu, se aude rasunetul fulminant al evenimentului tau editorial. Felicitarile mele. Sunt foarte curios sa-ti citesc productia. Cred ca o sa achizitionez un exemplar prin Noiembrie-Decembrie, cand o sa fiu in Romania si cand sper sa pot vizita si Clujul, pe care nu l-am mai vazut de mai bine de noua ani.
    Inca o data, numai bine
    Feri Nona

  2. feriiiiii
    ce ma bucur ca mi-ai scris. Fantastic. Mult am vorbitde tine si de Mirla cu fratzii Soica si cu Alexa in toti acesti ani. Toti trei fac presa inca la greu, fratzii Soica jurnalisti simpli,cum am fost eu Alexa s-a dezvoltat frumos, ar trust de presa in Cluj. Curios, nici unul dintre noi nu (mai) lucram la Alexa…Crede-ma, in general sunt modest, dar acum am scos ceva monumental, care va ramane.
    Iti tin un exemplar cu mare drag. Si cand vii in Cluj, deie domnu, bem si o bere si o comentam. Stirea are un capitol amplu!

    Te pup si tine-mi pumnii, am emotzii

  3. Mi-ar fi placut tare mult sa te vad, Tibi, acum in 14, dar se pare ca te las sa-ti mai treaca emotiile si ne-om vedea cand vii sa lansezi cartea la Bucuresti. Vezi sa-mi tii un exemplar, sa nu ma lasi pe dinafara! Iti tin pumnii! si sa vii cu poze de la lansare, sa le pui pe site!
    Feri, daca mai arunci vreun ochi pe-aici: salutari tie si Mirelei, mi-ar place sa va vad, macar pentru cateva minute, cand veti ajunge in zona. Numai bine!

  4. buna ziua!
    am aflat de lansarea cartii Dvs. – deci de existenta acesteia ! – si ma intereseaza neaparat 2 volume; v-as ruga sa ma asigurati cat mai curand ca mi le expediati (cu plata ramburs) pe adresa din „antet”-ul: http://casadecultura-tautiimagheraus.blogspot.com/.
    felicitari!
    cu bine,
    a.m.

  5. Tibi,
    Imi pare bine ca volumul tau e deja asteptat cu pasiune. Asta e intotdeauna un semen bun. Reiterez cererea Izei de a posta imagini de la lansare, ca sa vedem si noi aici, la capatul lump, dimensiunea adevarata a evenimentului.
    In ceea ce o priveste pe Iza, cu siguranta ca ne va face placere sa producem o reintalnire, dar poate ca ar fi mai usor daca ti-am sti locatia exacta sau modalitatea preferata de contactare. E-mailul meu e francisc.szekely@yahoo.co.nz. Poti sa folosesti adresa asta ca sa ne spui cate ceva depre tine.
    Numai bine si Tibi, thumbs up, cum se zice pe-aici.

  6. iza: se gaseste deja si la Bucuresti, intreaba la editura Comunicare.ro

    angela miclea: vi le trimit luni 18 octombrie cu ramburs

    feri: ai o carte pe cand vii la Cluj. Pun poze aici de la lansare.

Lasă un răspuns

