RSS Feed

Am lansat prima mea carte! Multumiri tuturor!

Asa cum majoritatea stiu deja, joi 14 octombrie, mi-am lansat prima mea carte „Colosul cu picioare de hartie-O istorie subiectiva si ilustrata a presei scrise clujene, 1989-2010”, aparuta in conditii editoriale excelente datorita unui parteneriat editorial  reusit  intre editurile Eikon Cluj si Comunicare. ro, cu sprijinul si recomandarea  Institutului Roman pentru Evaluare si Strategie (IRES).

Multumesc Vasile George Dancu, Lucian Pricop si IRES!

Lansarea a fost o reusita, zic eu, nu am mai vazut de ceva  ani la o lansare de carte foaierul imens al Casei Universitarilor asa arhiplin! Am vazut si s-au revazut cunostinte foarte vechi, oameni cu 50 de ani de presa in spate!!!

Omagiul meu celor care au venit la aceasta lansare si m-au onorat cu prezenta lor. Si mai ales aprecierea mea celor care au avut rabdare sa stea la coada la autografe, de la notabilitati la amici vechi! O ora si 20 de minute a dat autografe incontinuu.

Multumiri speciale:

– Parintilor mei, oameni cu totul deosebiti, care s-au sacrificat pentru mine. Sper ca le-am intors dragostea.

Soniei Sana pentru tot ce a facut pentru mine in acesti ultimi doi ani.

-echipei de la EIKON si celei de la Comunicare.ro

-celor care mi-au prezentat cartea la lansare:

prof. dr. Andrei Marga, prof. dr. V.S. Dancu, prof. dr. Mircea Popa, excelentului editorialist Octavian Hoandra,  red.sef  ed. Comunicare.ro Lucian Pricop.

-celor de la UBB pentru spatiul superb, Foaierul Colegiului Academic

-lui Corneliu Sana

– Nadiei Farcas

florariei Kara si firmei de vinuri Crama Noastra

-doamnelor de la Arizona

-celor de la Out Wear

Multumiri:

colegilor de la Ziua de Cluj, care au venit in numar mare la lansare si au cumparat cartea. Mersi fratilor, de la Moga la Titus si de la Poe si Sutea la Cosmina si Prodan.

redactiei Faclia care a publica sambata 1 pagina cu o cronica a cartii!

http://www.ziarulfaclia.ro/Presa-clujeană-postdecembristă+46206

– ziaristului Radu Vida pentru cuvintele frumoase adresate mie intr-un editorial

http://www.ziarulfaclia.ro/Un-gram-speranţă+46228

– lui Liviu Alexa, Iulian Haba si citynews.ro

– lui Tavi Hoandra pentru editorialul de vineri din Ziua de Cluj dedicat mie si care are titlul cartii mele!

– lui Sabin Gherman pentru senzationalul editorial de vineri dedicat mie si ziarului sevus_cluj. Multa bafta in continuare!

– lui Mihai Prodan pentru stirea de prima pagina de vineri din Ziua de Cluj

– Deliei Carbune pentru stirea ampla, cu video, de pe www.stiridecluj.ro

– lui Ionut Tene pentru simpaticul editorial scris dupa lansare pe napocanews.ro (Nu e adevarat ca nu te-am suportat, din contra, doar ca nu am fost pe aceleasi baricade!)

– Publicatiilor www.clon.ro, www.ftr.ro,www.adevarul.cluj.ro

– lui Bianca Padurean de la Adevarul Holding, care m-a citat deja in Adevarul de Seara, editia de Cluj, de vineri,  ca expert media si a  utilizat la nici 24 de ore de la lansare volumul ca sursa de presa, accentuand dezvaluirile de istorie a presei si istorie literara pe care le-am facut in carte.

– Lui Mihai Rosca.

-vechiului meu nucleu de amici numiti „pic si poc” veniti cu copii si sotii la lansare!

PRECIZARI

Volumul a avut un succes de vanzari mare. Din tirajul initial mai exista  volume in depozitul Eikon la 30 de lei si la autor. Cine doreste volumul poate sa il comande la Eikon, www.editureikon.ro sau la autor. In librarii va costa dublu, 60 lei.

– toti cei care nu au ajuns la lansare si s-au inscris pe blog au cartea pusa deoparte. Acele exemplare au fost pastrate. De luni cei din Bucuresti vor primi cartea la fel si cei din diaspora. Incepe trimiterea lor.

– vom avea o lansare si la Bucuresti anul acesta!

In incheiere, mersi la toti, sper ca v-ati simtit bine la lansare!

De luni ma intoc la servici si in paralel ma voi tine de doctorat. Deja m-am apucat de editia a doua a „Colosului..”, reactiile (info, poze, completari, adaugiri) nu contenesc sa vina. Am alte doua proiecte editoriale tari pregatite, sa vedem cand le vine randul!

Salutari la toti!

PS.

Succes nou aparutului saptamanal din Cluj, scos de Aurelian Grama.

Succes „Zarul de Cluj”. Nu e greseala, exact asa se cheama, „ZARUL DE CLUJ”!!

8 responses »

  1. Draga Tibi, felicitari!
    Cartea are toate calitatile si limitele unei opere de puionierat. Dar, tocmai acest atribut ii va conserva valoarea in timp.

  2. dacă tot faci ediţia a doua, eu zic să bagi şi un index al jurnaliştilor la sfârşit (care unde şi când au lucrat, pe pagini, ca să ne găsim mai uşor). şi poate nu ar strica să reintroduci poveştile anectodice de culise, de care ştiam că ai scris, dar pe care bag seama că le-ai scos. de ce?

  3. gogea: mersi mult.
    laura: nu am scos nimic…ce anecdote am stiut si mai ales am putut documenta am pus. Orice info sau poveste e utila mie, daca e documentata si mai ales adevarat!

  4. draga colos,
    iti multumesc pentru multumirile speciale in care m-am regasit si eu,in mod neasteptat.Nu stiu de ce am fost inclus in aceste multumiri speciale, nu am facut nu stiu cat de mult pentru aceasta carte, dar stiu ca am asteptat-o cu nerabdare si te-am stresat foarte mult cu aparitia si lansarea ei. Am pus cu nerabdare mana pe ea si intr-o sambata dimineata am fost captivat 3 ore, pierdut in paginile ei.
    iti multumesc pentru carte si ” SUNT MANDRU CA IL CUNOSC PE TIBI FARCASH”:-)

  5. m-ai ajutat mult moral si cu masina proprietate personala.
    Ma bucur ca iti place cartea!

  6. Faina cartea si pe indelete de citit. Buna ideea si cu biblioteca ziarelor…
    Merci si zarurile bine sa fi fost aruncate!
    Aurelian

  7. multumesc aurelian. Bafta si voua

  8. Felicitari! Cu cat mai multe carti vei ajunge sa lansezi, si cu cat vor fi mai vizibile, cu atat vei afla ca au fost mai multi cei care te-au cultivat. Pe modelul bancului cu fostii ilegalisti, in care se vede ca era ceva adevar – „putini am fost, multi am ramas”.

Lasă un răspuns

