RSS Feed

Ganduri la 40 de ani

Azi e ziua mea. Schimb prefixul. Fac 40. Aleg sa scriu cateva randuri desi mi s-a cerut sa fiu discret, sa nu ma „expun”. Sa fie ceva privat. Doar ca eu merg pe drumul meu, nu sunt asa usor influentabil de unul altul desi imi pasa de pararea oamenilor, doar traiesc in Cluj nu intr-un turn de fildes.

Intai sa spun ca blogul a devenit dintr-un jurnal privat pus pe net ceva ce imediat ce intra in supa mediatica e preluat/citit din toate colturile lumii. Nu iti mai apartii! Asa ca unii considera ca nu mai are sens sa tii blog ca nu mai e intimitate si ca trebuie renuntat la el. Cica Facebook va duce la apunerea blogurilor prin avantul pe care l-a luat! Om vedea!

Imi doresc sa fie mai multa reconciliere in domeniul meu comunicare/media/istoria presei. E plin de rupturi, orgolii, frustrari, ambitii prostesti. As dori mai multa unitate intre noi, cei din bransa asta. Pare, sigur, o utopie….si poate si e. Eu insa sper…si sper ca prin comportamentul meu sa coagulez in continuare energii. Ma voi abtine in 2011 sa mai barfesc, sa mai emit opinii si sa judec pentru ca buna mea credinta a fost interpretata ca barfa de unii altii.

E ora sa le cer scuze acestora dar nu sunt vinovat pentru unele interpretari eronate.  In alte ocazii, da, am gresit. De obicei imi place sa cred ca sunt barbat si ca stiu sa recunosc. Oricum le cer scuze daca sunt unii opariti pe mine. Nu imi propun sa plac tuturor, asta chiar e o utopie.

Trebuie sa multumesc unor oameni pentru clipele pe care mi le-au acordat si pentru sprijin in acest an crucial pentru mine:

Parintilor mei, lui Reka. Soniei Sana. Celorlalti colegi de birou, Dori, Luci.

Exceptionalei echipe de la Eikon, Vasile G. Dancu, Chimu, Cristinutza, Marius, Ajder, dna Adriana toata consideratia mea.  Multumiri lui Lucian Pricop de la Comunicare.ro, un domn superior. Profesorului Vasile Sebastian Dancu, Ancutei Abrudan si lui Cornel Hirian, fara de care NU aparea „Colosul…”.

presei clujene pentru ca mi-a dat posibilitatea sa debutez editorial cu o  carte despre ea

Nadiei F.

eternei trupe pic si poc pentru momentele de sustinere extraordinare pe care mi le-a acordat

fostei mele sotii pentru toate momentele bune traite impreuna. Ii urez succes in viata.

tuturor celor care ma simpatizeaza si citesc acest blog din supa mediatica numita Internet.

Pana in 2011 ma opresc din orice proiect profesional in afara de job, ma ocup de crearea unei familii si apoi, in 2011, apas pedala doctoratului si a unei noi carti. Cum se anunta un an misto, cu inaugurare de stadion la Cluj, cu cel putin 4 concerte tari la Bucuresti, eu am info pe surse ca vin U2, Judas Priest la pachet cu Whitesnake si, in 10 iulie, Bon Jovi, o sa am, ca de obicei, ce sa fac!

Doamne ajuta!

7 responses »

  1. Tibi, super-„La Multi Ani!” si sa fii tu insuti in continuare!

  2. La multi ani, din suflet! Iarta -ma ca nu am putut veni aseara, eram departe rau de Cluj, dar iti urez din suflet multe vise implinite.

  3. Baieti, mersi, nu e nici o problema, se mai intampla, facem cumva zilele astea sa ne vedem sa dau niste beri obligatoriu. Va contactez eu.

  4. tibi, asteptam pronosticurile tale, gata cu la multi ani. hai, coboara in arena, ia mingea

  5. La multi ani, Tibi! Superb blogul tau! Articole curate si frumoase ca si caracterul tau!

  6. La multi ani, din partea unui cititor fidel!

  7. blag: da, revin
    dana, auu: VA MULTUMESC!

Lasă un răspuns

