RSS Feed

Ce veti citi in 2011

Fiecare ziar cand apare ar trebui sa contina un „articol- program”. Asa cum le-a adunat in 2 volume extraordinare mare istoric al presei Ioan Hangiu, cele 2 volume intitulate ” Articole-program de ziare si reviste”. De gasit volumele la sectia Referinte de la BCU Cluj, sunt foarte bune.

Deci „articolul – program” pe 2011 privind blogul meu contine aceste chestiuni:

– analize culturale

– cronici de carte

– sinteze politice

– postari despre media

– postari despre viata Clujului

– diferite articole generate de „fascinantele” decizii ale minunatilor guvernanti, orice culoare politica ar avea ei…

– stiri, info, relatari din aria rock, blues, jazz

– mult sport

Cu aceste chestiuni zise va urez un An nou Fericit!

PS

multumesc lui Dan Olteanu, realizator de emisiuni produse de Respect Media si difuzate pe TVR Cluj si  NCN TV.  Apropo de Ovi Blag, acest Ion Cristoiu al blogosferei clujene,  nu am cum sa fiu de acord cu el, in majoritatea ocaziilor nu impartasesc punctele sale de vedere si nu ma voi feri sa ii spun si sa spun ce gandesc!

3 responses »

  1. nici eu nu ma voi feri sa te chem la alergat, pentru ca altfel o sa semeni cu titlul cartii tale, colosul cu picioare de hîrtie

  2. citesc cu placere blogul tau,bafta si tine-o tot asa!

  3. blag: vin negresit si iti multumesc pentru invitatie. Este unul din cele ma bune lucruri care s-au intamplat in 2010 pt mine, am cunoscut oameni superbi si mai ales am facut sport. Asa am legat prietenie cu Dan Olteanu care se implica cand sunt idei/proiecte bune asa cum altii amici de ai mei, mult mai vechi nu sunt in stare/nu vor/nu au chef sa o faca, spre dezamagirea mea…plus ceilati oameni superbi care vin. Nici ei nu sunt cu nimic mai prejos fatza de Dan.

Lasă un răspuns

