Ce text bun!

Octavian Hoandra, Vasile George Dancu, Tiberiu Farcas

Ieri am fost la Realitatea TV Cluj la o emisiune invitat. S-a discutat de cultura, de carti, de presa, de generatiile de ziaristi. La unele critici adresate „noii generatii” de jurnalisti, cum am denumit-o eu in gluma mai demult „generatia asteptata” am citit o reactie excelenta, foarte polemica, pe alocuri cu exagerari, in opinia mea. Mi-a placut foarte mult. Ii apartine jurnalistei Andra Daria – Szasz, ex-Monitorul de Cluj.  O fata sensibila, dezghetata si curajoasa. Daca as fi patron de presa as angaja-o imediat dupa acest text. Care se ridica ca valoare cu mult peste unele scrise de consacrati/te cu aere de vedeta.  Si as lasa fata sa opineze despre ce vrea ea.

Are vana de jurnalista in ea in mod cert!

http://andraszasz.wordpress.com/2011/01/05/dragi-dinozauri-de-presa-infatuati/

Lasă un comentariu