RSS Feed

Ce constructie interesanta PNL-PC. Dar unde e PSD?

Ma intalnesc la mall, la Polus cu un liberal vechi clujean. Eu la cafea, el la fel. La mese diferite binenteles.

Intram, totusi, in vorba (vine la masa mea):

Eu: Salut, ce mai faci. Mai esti la PNL??

EL: Din 1996

Eu: greu in opozitie?

El : greu, da acum venim noi, cu PC-u la putere. Poate si vine PSD.

Eu: de ce v-ati aliat cu PC?

El: e partid-televiziune. Nu e de fapt partid. E  doar televiziune. Asta ne intereseaza. Sa aparem pe sticla.

Eu: Pai la Cluj nu prea apareti. PC NU are aici nici o televiziune. Imi pare rau, ca partid nu exista. Poate are PDL, PSD televiziune da sigur PC Nu are. Si nici sanse mari, decat prin voi. Totusi, liberalii au bani.

El: numa asta ne intereseaza. Ma bucur ca crezi in noi.

Eu: Cine dracu a zis ca… Cred. Nu cred absolut deloc. Mie rusine ca PNL a facut cu PC-Voiculescu alianta. Nu sunt de acord deloc. Dar cu PSD ce faceti? Ii abandonati? E totusi cel mai mare partid, cu cadre destul de bine pragatite. Uite, asa nu mai are nimeni incredere in politic, in nimeni. Cum sa se alieze PNL-PC? E totusi prea mult in opinia mea…

El: e realpolitik, ce nu pricepi, tu care parca ai ceva studii de stiinte politice nu? Plus ai fost ziarist atata timp…

Eu: am masterat de stiinte politice. Si ce, voi ma obligati sa nu pricep nimic! Efectiv!

El: hai bea o cafea si mai povestim. Ia si o prajitura. O sa fie bine, Venim la putereee.

Eu: veniti pe dracu! Mai vorbim.

Eu-el: Hai papappa

http://www.stiridecluj.ro/politic/pc-a-rupt-protocolul-cu-psd-ca-sa-faca-alianta-cu-pnl

Lasă un răspuns

