RSS Feed

Multumesc servus_cluj

Am citit cu intarziere rubrica excelenta Blog de Cluj din cotidianul local servus_cluj din editia de miercuri.  Aceasta rubrica mi se pare utila si daca nu eram eu citat, ca sa fie clar.

Multumesc redactiei ca m-a citat la aceasta rubrica preluand un pasaj semnificativ de pe blogul meu privindu-l pe Mitropolitul Bartolomeu Anania, fie-i tarana usoara. Nu l-am cunoscut bine, desi am scris mult despre mitropolie. Feed back-ul a fost slab. Era, am auzit apoi, selectiv, nu intrai usor la el. Sau nu am reusit eu sa ajung, ca altii au reusit. OK. Atunci, ca jurnalist, am inteles asta. Apoi l-am cunoscut. Nu voi emite aici opinii personale despre el. L-am urmarit atent, atat la Cluj cat si la Mitropolie. Sunt multe de spus, si de bine si de rau. Ma abtin.

De asemenea, sunt coleg de rubrica  la Blog de Cluj de miercuri cu mai experimentatul si mai valorosul Mihnea Maruta.

Inca o data mersi servus_cluj, cotidian local cu 16 pagini de informatii locale!

Lasă un răspuns

