RSS Feed

Print si cersetor (impresii de telespectator)

M-am uitat la Pub-ul suporterilor „U”-isti Cram In la meciul Otelul-„U”. Eu am fost sceptic din start, la concursul de pronosport de pe blogul lui Ovidiu Blag  am pus 1 solist din start. Am citit cronicile de meciuri ale lui „U” din media, am stat de vorba cu jurnalisti abilitati de la cotidienele de sport si Ziua de Cluj, am analizat declaratiile antrenorului, am urmarit transferurile, m-am uitat la meciuri cu exceptia celui cu Urziceni.  O spun cu toata convingerea: nu avem antrenor la „U”. Actualul e un pic mai bun decat Marian Pana dar nu e de „U”. Cred ca nu va face nimic la Universitatea.

De asemenea, cred ca acest fals „Print” mai degraba un Cersetor.. Adrian  Cristea…trebuie  trecut rezerva cu Dinamo. O indolenta ca asta a lui Cristea nu am vazut demult in joc…”U” a jucat, e drept, cu liderul, dar un lider venit dupa o infrangere la Mures. Nu a contat decat Otelul care a facut un antrenament cu public sambata. Din pacate si Tavi Abrudan a fost slab ca si toata apararea….

Un adevarat print, la 34,5 ani este Francesco Totti, care a dat doua goluri si a mai avut si alte 2 ocazii in excelentul Fiorentina-Roma. Pai Totti joaca de o viata si inca are geniu in  joc!  Asta e diferenta dintre print si cersetor! Si la fel ca si Cristea e si Tanase de la Steaua….pai cine sa creada ca s-a accidentat in cada? Cred ca a fost noaptea la club, altfel nu se explica povestea asta a lui…

Oricum…parca tot mai mare e diferenta dintre ce e la noi cu ce e afara in fotbalul mare!

2 responses »

  1. Excelenta paralela,printz -cersetor! PS.cersetorul nu joaca cu dinamoul,are 4 galbene

  2. tiberiufarcash

    f bine ca nu joaca …sa stea cu dragusanka

Lasă un răspuns

