RSS Feed

Vine Compact la Cluj!

Maine e mare concert cu Compact, 22.30, Euforia Music Hall, str. Paris, o trupa mare a tineretii mele. Nu am cum sa lipsesc la intalnirea cu Ciuci si compania. Mai ales ca imi plac, eu find nostalgic dupa rockul romanesc de buna calitate. Asa ca mi-am rezervat o masa si ma duc maine sa ii vad pe greu incercatii Compact. Unii zic ca  aceasta trupa glorioasa a rockului romanesc e cam expirata, ca nu a mai scos piese asa reusite ca pe „Compact 1- Fata din vis” si „Compact 2″ dar mie tot imi plac. Sunt de ceva timp intr-un con de umbra, asta e clar, plus necazurile cu Teo Peter,  decesul chitaristului solo Emil Laghia si  operatia bateristului veteran Lelut Vasilescu.

Ultima oara i-am vazut a fost la showul „U”, al suporterilor, dar, culmea, le-au taiat curentul Politia, ca cica deranjeaza , la 22 fix sau 23 parca. Jenant.

Sper maine sa nu mai taie nimeni curentul si sa vedem un concert bun!

Traiasca Compact!

One response »

Lasă un răspuns

