RSS Feed

Scurte despre/din TIFF

– Tiff a avut pana acum sansa unui timp foarte bun. Eu am prins un TIFF in care a plouat non stop.

– avem filme foarte bune, pana acum eu nu am prin nici un film rau.

– Cel mai mult, din ce am vazut mi-a placut La Vallanzasca si Viata pestilor. Nu au fost rele nici Gianni si femeile sau Vespa, da deloc

– am stat de vorba si m-am imprietenit cu multi actori, regizori, critici de film

– majoritatea au descoperit AperiTIFF si TiffoZiua pe care le citesc cu sufletul la gura sau le iau de la Cafe Klausenburg.

– Principii de viata e un excelent film romanesc, sanse mari sa ia trofeul Transilvania

– Azi incep zilele cele mai pline.

– de neratat azi Marfa si Banii, dar si maine, Loverboy !

Hai la filme!

Lasă un răspuns

