RSS Feed

Cam piesele astea ma asteapta in curand live!

Incepe seria concertelor tari de metal anul acesta pentru mine. E clar, la Bon Jovi nu merg, pentru ca nu sunt fan, dar nu am cum rata megashowul cu Whitesnake si Judas Priest, de duminica de la Bucuresti. Pe Whitesnake i-am mai vazut, sunt o trupa mare. Isi promoveaza albumul Forevermore, dupa ce acum trei ani au promovat The Good and The Bad.  Abia astept sa ii vad pe Judas Priest si ei a doua oara in Romania, cu ultimul lor turneu, Farewell. Incet incet anii s-au adunat si aceste mari trupe care au facut si fac istorie in metal incep sa se retraga. 80 la suta din trupele mari, preferate ale mele, inca mai canta dar toti sunt tot mai batrani, medie de varsa intre 50-65 de ani. Cam mult dar batranii rockului nu se lasa.  Dupa penibilitatea de Ursus Involution,chiar imi era dor de un concert adevarat de metal. Iata mai jos playlistul anuntat de organizatori, piese legendare pentru cei care cunosc trupele astea doua. La ce playlist sustin trupele va fi un show fabulos!!

JUDAS PRIEST

01. Rapid Fire
02. Metal Gods
03. Heading Out To The Highway
04. Judas Rising
05. Starbreaker
06. Victim Of Changes
07. Never Satisfied
08. Diamonds And Rust (JOAN BAEZ cover) (half acoustic, half electric)
09. Prophecy
10. Night Crawler
11. Turbo Lover
12. Beyond The Realms of Death
13. The Sentinel
14. Blood Red Skies
15. The Green Manalishi (With The Two-Pronged Crown) (FLEETWOOD MAC cover)
16. Breaking The Law
17. Painkiller

Bis 1

18. The Hellion (taped intro) / Electric Eye
19. Hell Bent For Leather

Bis 2
20. You’ve Got Another Thing Comin’

WHITESNAKE 

1. Best Years
2. Give Me All Your Love
3. Love Ain’t No Stranger
4. Is This Love
5. Steal Your Heart Away
6. Lay Down Your Love
7. Forevermore
8. Love Will Set You Free
9. [Guitar Duel]
10. My Evil Ways
11. Fare Thee Well
12. One Of These Days
13. Ain’t No Love In The Heart Of The City
14. Fool For Your Lovin’
15. Here I Go Again

Bis

16. Still Of The Night

One response »

  1. JP a fost printre primii pe care le-am auzit din scena muzicii metal si am devenit instant fanul lor. Whitesnake iarasi este o formatie pe care le ascult cu mare placere oricand. Imi pare foarte rau ca nu pot sa ma duc si eu la aceste 2 concerte, mai ales ca am ratat multe in ultima vreme. Distractie faina!

Lasă un răspuns

