RSS Feed

Faina experienta 3 D

A vazut doar 2 filme in viata mea in formatul 3D, „Avatar” si „Piratii din Caraibe. In ape si mai tulburi”.  M-am dus mai mult de gura apropiatilor, sa vad filmele. Avatar nu mi-a placut, am scris si aici, dar efectele speciale sunt superbe iar Piratii din Caraibe e un film ok, relaxant dupa o zi de job, dar nu mai mult, am vazut toate 4 seriile.

Cel mai mult insa tebuie sa recunosc ca mi-a placut tehnologia 3d. Nu se compara cu vechile filme, sunt momente in care ti se pare ca o sabie de pirat intra direct in tine sau o mana de schelet de strange sau mai stiu eu ce. E o experienta pentru mine. Modul de filmare e absolut altceva decat cu ce eram obisnuit. Prefer tot mai mult  tehnologia asta, chiar e atractiva. Cred ca peste 5 ani toate fimele vor fi in 3d chiar daca, sigur, ne vom uita si la alea vechi.

One response »

  1. Filmele 3d sunt neplacut de privit pentru cei care poarta ochelari (asa ca mine).In plus, coincidenta sau nu, am avut dureri de cap, aproape de fiecare data dupa ce am vizionat filme 3d.
    Dar este o experianta interesanta. Eu recomand filmele horror in 3d.

Lasă un răspuns

