RSS Feed

O poezie frumoasa despre Arizona

La cafeneaua Arizona

Am comandat o cafea

şi lângă ceaşcă am primit

un plic de zahăr

pe care erau scrise calităţile

pozitive ale zodiei mele.

Se spunea acolo că

sunt un soţ romantic,

afectuos,

părinte minunat,

şef impunător

şi lider puternic.

Mai spunea că

sunt sincer,

iubesc grandoarea

şi am o rezistenţă fizică

de invidiat.

Dar am observat că

nu eram nici pe departe

aşa cum se preciza pe plic.

Şi mi-am propus să

acţionez întocmai

ca să devin un bun

reprezentant al zodiei.

Pentru început,

i-am dat un bacşiş

substanţial

ospătăriţei.

Vasile G. Dâncu


Poezie preluata de pe:

 http://blogdeeditor.blog.com/2011/08/02/un-poem-la-inchiderea-cafenelei-arizona/

One response »

  1. Pingback: băsescu întîiul | Ţara vorbelor în vânt

Lasă un răspuns

