RSS Feed

Jurnal de vacanta. Vama Veche 2011

Am ajuns cu greu la un net,  sincer mi-a lipsit si blogul si feisbucul…tot ce e legat de net. Iphone-ul meu nu s-a putut conecta la hifi din Vama asa ca scriu abia ..dupa ce am plecat.

Si ce pacat ca au trecut asa repede zilele de Vama…La Vama Veche 2011 m-am simtit exceptional,  este super satul asta de granita transformat intr-o destinatie de vacanta de si pentru multi ani de acum inainte, pentru mine. Farmecul Vamii, viata de vamaiot, o poti intelege daca nu te deranjeaza scaunele murdare de la terasa La Stuf, daca dai 6 lei pe cafeaua la ibric unica in vama, daca iti place jazz-ul sau blues-ul si daca iti place lumea colorata din Vama. Apropo, am prins doua concerte excelente, Harry Tavitian cu Cserey Csaba, jazz de mare clasa, cu percutionistul Corneliu Stroe revenit pe scena dupa un infarct sever operat cu succes la Brasov (conaisseurii stiu cine e Stroe) si chitaristul clujean Totu Rares, stabilit la  Bucuresti, care a cantat senzational cover-uri de Jimi Hendrix. Plus am prins si un Iris, care au avut mare succes…statea lumea in strada sa ii asculte. Cum am mai spus aici mie nu mai imi place Iris asa ca nu am luat bilet la ei, am stat cateva piese care mi-au confirmat ca Minculescu nu prea mai are voce (40 lei la Bibi Bistro, enorm) ….iar piesele noi sunt foarte slabe (de pe albumul „12 porti” pariu pun ca nu ati stiut ca Iris a lansat un astfel de album toamna trecuta…).

Senzatia verii a fost cherhanaua  unde se servesc pesti excelenti asortati cu legume pe gratar asezonat cu vin alb sec de mare clasa. Asa peste-chefal– nu am mai mancat veci, a fost excelent. Plus atmosfera pescareasca, mai ales seara….ceva unic!

Vama ramane, asa murdara si inghesuita- au fost foaarte multi in Vama zilele astea- o oaza de muzica buna si lejeritate, o pata de culoare unica pe litoral…Am si cumparat o excelenta carte, teza de masterat, despre lumea Vamii Vechi si a 2 Mai-ului, exista vamaioti si doimaioti, stiati ?? O carte excelenta din care voi cita cand revin…

Deocamdata ma preumblu prin Bulgaria si mai vedem ce va fi….

Salutare!

2 responses »

  1. Tu ce esti vamaiot sau 2 maiot?

  2. tiberiufarcash

    vamaiot de stil nou, nu am prins vama aia veche, celebre, lejera. La 2 mai nu am fost dar vreau sa merg.

Lasă un răspuns

