RSS Feed

E bun Pro TV International !

Acum mi-am dat seama, fiind plecat din Cluj de ceva vreme, ce bine e pentru romanii emigrati din tzara sa poate avea televiziuni romanesti in grila, gen Pro TV International. Asa am avut ocazia sa vad meciul Stelei cu Sofia, si rezumatele meciurilor din cupele europene la fotbal, cu bune rezultate pentru romani. Ca mie imi e dor de Cluj si de Romania si tin ca nebunul cu echipele romanesti in eurocupe.

Steaua a facut un meci bun, partida chiar a fost foarte tare si am trait meciul la maxim. Deci noroc cu Pro TV International,  care are programe bunicele, in stilul postului.

Cand tzii la tara unde te-ai nascut, asa cum e ea, cu bune si rele, e foarte misto sa poti sa vezi stiri de acasa….

Lasă un răspuns

