RSS Feed

De la Cantarea Romaniei la X Factor

La cafeaua de ieri am stat cu mai multi domni impreuna si vechiul meu prieten, Florin Danciu, mi-a sugerat o idee care s-a prins in mintea mea. Capitalismul inveleste totul intr-un ambalaj complex si mai ales spectaculos. Asa si cu concursurile astea francizate, importate din Occident, gen X factor. Chiar am prins emisiunea de sambata, m-am uitat pana la final. E un fel de Cantarea Romaniei adusa la zi, in 2011, cu toate efectele grandioase ale capitalismului mediatic.

Masse mari de tineri din toata tzara care vin entuziasti sa isi dovedeasca talentele, dar nu pe stadioane, pentru slavirea conducatorului unic , ca in comunism, ci pentru ceea ce e esenta capitalismului, Succesul. In rest, totul seamana, pentru cine a prins Cantarea Romaniei, mai ales entuziasmul propriu tineretii. La 20 de ani e normal sa visezi ca poti  schimba lumea, ca ai sansa dintr-un anonim sa ajungi vedeta, macar pentru o seara…

PS

Mi-a placut tupeul solistului rom care canta intr-un restaurant din Bucuresti si care a cantat la X Factor fain de tot I feel Good de James Brown!

One response »

  1. Da-ne o mana de ajutor si tu, si scrie despre marsul biciclistilor din Cluj, editia aniversara de 4 ani de pedalat lunar prin oras (22 Septembrie 2011):

    http://www.facebook.com/event.php?eid=268890003139559

Lasă un răspuns

