RSS Feed

1 an de la lansarea volumului „Istoria presei clujene”

Astazi este  o zi simbolica pentru mine. Acum fix un an mi-am lansat primul meu volum, deci de debut, volum bine primit, intitulat „Colosul cu picioare de hartie. O istorie subiectiva si ilustrata a presei scrise clujene”, Ed. Eikon-Ed Comunicare.ro, 2010

Cei care ati fost acolo, la lansare, in foaierul Casei Universitarilor, stiu cat de arhiplin a fost, ce lansare impresionanta am avut. Va multumesc la toti de participare.

Volumul s-a epuizat in timp record, in 5 luni de la lansare nu am mai avut nici un exemplar din tiraj. Mai am un singur volum, al meu, atat. Exemplare se mai gasesc, la 30 lei pretul, la Bucuresti, in stocul Editurii Comunicare.ro

Aparitia cartii a suscitat interes de presa, am primit multe reactii, poze, povesti, completari, adaugiri. Eu am monitorizat la zi situatia presei clujene si regionale, cu toate schimbarile, foarte multe, care au avut loc intr-un an. Au murit si au aparut media in acest timp, unele s-au consolidat, altele trec prin rebranding etc. Au murit ziaristi importanti, au aparut altii noi, totul va fi trecut intr-o noua editie poate undeva la anul, functie de resurse financiare si disponibilitate a editurii, dupa ce imi inchei cu succes teza de doctorat, care e prioritate zero pentru mine in perioada urmatoare.

Nu fac nimic special pentru aniversarea aceasta, lucrez insa la un mic eveniment, undeva la inceputul lunii noiembrie legat de ziare tiparite, pe care il voi anunta mai incolo.

Multumesc ambelor edituri, in special Eikon pentru sprijin, colegilor mei la fel, vorbitorilor de atunci la lansare: prof. Andrei Marga, prof. Vasile S. Dancu, prof. Mircea Popa, Dir. Comunicare.ro, Lucian Pricop si dir. Eikon, Vasile G. Dancu. Binenteles si publicului prezent.

A fost atunci un mic moment de glorie care, asa cum se stie, vine repede si pleaca si mai repede. Dar acesta a existat si ma bucur ca am scris „Colosul”, o carte importanta!

Salutari!

3 responses »

  1. Este o carte fundamentala pt Cluj si implicit pt presa. Felicitari pt primul volum aparut si cat mai repede editia a doua adaugita.

    N.F.

  2. felicitari!

  3. nadia, alina: va multumesc!

Lasă un răspuns

