RSS Feed

Exista viata si fara net si cablu

De 11 zile experimentez un sentiment nou, interesant, unic: viata fara cablu si internet acasa. In asteptarea unei unice si fascinante firme de cablu care intarzie bine de tot sa vina (am facut o mica reclamatzie) am redescoperit cum imi era viata inainte fenomenului net si a privitului la cablu. Adio deci e-mail,  feisbuc, mess, blog, skype etc. Adio talkshowuri, adio Antene si  (I) Realitati, adio filme….

Am redescoperit bibloteca, lectura din  exceptionale volume de istorie, geografie, memorii.  Am redescoperit plimbarile cu cainele, plimbarea in general. Am redescoperit ca exista viata si dupa net si cablu dar dependenta e foarte mare. Am reflexe aproape pavloviene, imi vine sa deschid laptopul instant iat tv-ul intre 21-24 sa vad toate prostiile de talkshow-uri. Nu am crezut ca netul creeaza asa dependenta pentru ca navigatul e fascinant si comunicarea cu amiciii la fel. Feisbucul te acapareaza total, afli atatea…in cateva minute.

Dar nimic nu poate inlocui, nici un stat pe computer, lectura la veioza, cartile, dictionarele. De acolo vine baza, din lectura vine cultura, limbajul, cunostintele. Nu cred ca netul va putea vreodata sa inlocuiasca lectura cartilor, ar fi un dezastru. Sau rasfoirea unor albume gen National Geographic, cu poze unicat.

Nu peste mult timp o sa fiu sunat de cablisti. Ce voi face oare? Duc la bun sfarsit noul contract, ieftin de altfel, sau…renunt?

Lasă un răspuns

