RSS Feed

Ce frumos a fost la vernisaj !

Ieri a fost o zi importanta pentru mine pentru ca am avut vernisajul expozitiei mele Presa de ieri si de azi”, expozitia de ziare din colectia personala, la Turnul Croitorilor-Centrul de Cultura Urbana. A fost emotionant pentru ca asa e oricand faci ceva pe care il asezi in vitrina publicului. Si a venit mult public, aproape 70 de persoane, de la jurnalisti tineri, actuali si fost jurnalisti, graficieni, pana la parinti, rude, amici si primarul orasului. La toti le multumesc asa cum le multumesc si partenerilor mei Primaria, Trend Communication si Editura Eikon, vorbitorilor prof. univ. dr Mircea Popa si Vasile G. Dancu. Nu in ultimul rand mediei clujene.

Sper ca am demonstrat ce inseama un eveniment cu staif, bine organizat si, mai ales, ca aceasta expozitie e spectaculoasa, utila, atragatoare, relevanta si chiar merita vazuta. Sigur ca e un prim pas, o sa mai fac si expozitii tematice, am cateva idei, am o idee  fabuloasa care mi-a venit ieri seara,  pe care trebuie sa o rumeg cu oameni mai pragmatici. Am nevoie de ajutorul presei atunci cand va veni momentul, dar nu la mediatizare ci la mult  mai mult, om vedea atunci. E foarte reconfortabil sa vezi ca in atmosfera intima, exceptionala, de la Turnul Croitorilor, se revad gazetari din garda veche cu tinerii bloggeri, facebook-isti sau twitteristi. Asta am si spus in cuvantul meu, cred ca  e important ca avem un trecut, ca nu venim ca si gazetari de nicaieri, ca exista traditie puternica inclusiv la Cluj. Asta e firul rosu al expozitiei. Nu cred ca s-a mai facut asa ceva mai demult de aceea, fara sa ma laud, o sa va rog sa mergeti la expozitie, programul e luni-vineri 10.00-20.00, si sambata-duminica 10.00-18.00. Intrare libera!

Reactii la lansare:

http://www.ovidiublag.ro/2011/11/tibi-farcas-ne-a-amintit-de-unde-venim/

http://www.napocanews.ro/2011/11/prima-expozitie-de-ziare-din-cluj-napoca-%E2%80%9Epresa-de-ieri-si-de-azi%E2%80%9D-la-turnul-croitorilor-fotovideo.html

http://neaguteodora.wordpress.com/2011/11/04/%E2%80%9Epresa-de-ieri-si-de-azi%E2%80%9D-din-colectia-lui-tiberiu-farcas/

 

Lasă un răspuns

