RSS Feed

Peripetii cu cablu tv (2)

După primul post pe tema a enit timpul sa…vina cei de laRCS-RDS. Cu 4 zile înainte sa implinesc doua luni de la semnarea contractului, 19 Septembrie 2011. Oamenii ok, sociabili, parolisti, mă suna, ne dam întâlnire, eu mort de bucurie ca nu va mai trebui sa stau pe iPhone- ul meu 1, cu touchscreen crapath, no, scula veche, de la un amic ( dealtfel merge excelent). Se uita meseriasii, se stramba si zic. Domne e bai mare, nu va putem instala astazi! Nu aveţi trasa fibra optica, noi nu mai umblam pe sus ci … doar pe jos, pe sub pământ. O sa vina alta echipa va traje firu aci, unde suntem. Apoi ne suna si venim tat noi. Da domnule ştiţi, zic eu oparith, m- am cerut si eu de la servici, mai lucrez si eu, nu scap asa usor, cand vretzi voi, cât mai durează? In 2 zile va terminam domnuc ştiţi, se rezolva, asa pe aici, lucram cu fibra optica. Dusi au fost … Si astfel mă indrept vertiginos spre o noua perioada fără net si cablu, si spre îndeplinirea pronosticului bunei mele amice A.O., 3 luni pana la instalare….No, RCS, voi auziti asta??

Ps.e primu lpost scris cu iPhone, urasc sa scriu de la tel mobil, nu imi place.

PS 2

Daca Ovi Blag are probleme cu UPC de ce nu as avea si eu cu RCS, nu, doar suntem in Romania!

Lasă un răspuns

