RSS Feed

Pe twitter a fost un altfel de CFR-„U”

Din varii motive nu am vazut la TV CFR-U, derbyul de Cluj la fotbal, dar l-am urmarit pe twitter ca asa a fost…filmul. Sunt tot mai indragostit de twitter, pentru ca da informatie stransa, scurta,  de  calitate. Pe aceasta retea de socializare ai voie posturi de 140 de cuvinte doar. Publicul e mai spalat, nu vin toate fatucile si toti cocalarii sa puna poze cu ei in Bamboo. Viteza de reactie e fantastica nu degeaba Sepp Blatter si Rio Ferdinand au polemizat intens pt twitter, e o retea unde nu toti idiotii posteaza si e selectiva. Daca nu ai ce spune ramai cu 3 followeri….nu iti da nimeni add.

Asa ca meciul l-am urmarit pe twitter si a fost f ok, am putut pricepe ca U a facut un meci prost iar CFR unul bun, ca a fost lume putina, ca a fost totusi spectacol in tribune si ca a fost mai ales un – 6 grade groaznic.Si o victorie meritata a CFR.

In timp real am stiut scorul it tot ce s-a intamplat asa ca sunt foarte multumit!

Traiasca twitterul!

2 responses »

  1. Da Tibi ai perfecta dreptate. te asteptam cu ciripituri in stilul tau inconfundabil de Colos al Presei Clujene. Sic!

  2. Pardon am uitat sa ma semnez: https://twitter.com/#!/danolteanu1 aka @danolteanu1

Lasă un răspuns

