RSS Feed

De pe margine despre editia a 2-a a Social Media Summit

Am ajuns tarziu la Social Media Summit, nici nu am crezut ca voi ajunge pentru ca am avut o zi plina si credeam ca voi scapa mai tarziu. Asa cum am scris in postul anterior, a avut loc la City Plaza editia a 2-a a Social Media Summit, eveniment dedicat social media organizat de revista Biz.  Sala plina, 180 de oameni, majoritatea tineri sau chiar foarte tineri, dovada ca generatia noua nu poate fara internet cu tot ce inseamna acesta: facebook, blogging, twitter, mess, LinkedIn, skype, etc. O generatia a calculatoarelor, a retelelor sociale si, poate, nu stiu, sper ca nu, mai putin a bibliotecilor, e lecturii inclusiv a lecturii ziarelor print. Oameni multi pana in 25 de ani. Speakerii invitati sunt nume, ca e vorba de dna Nicola sau de Manafu, Chinezu sau, de la Cluj, Groparu. Alegerea bloggerilor din Cluj a fost un pic surprinzatoare, ma asteptam la alte nume, mai influente, dar se pare ca Biz a selectat pe cine a dorit si dupa criterii pe care Biz le cunoaste, nu le comentez.

Am prins prezentarile lui China-Birta alias Chinezu si pe Radu Bazavan alias Groparu. Interesante prezentarile, cu un limbaj foarte colorat, foarte direct, foarte nejurnalistic.

In timp ce oamenii astia discutau de retele sociale, forta bloggurilor, a social mediei,  jurnalistii clujeni si din toata tara lucrau de trazneau, faceau ziarele de a doua zi sau emisiuni in direct. Deci doua felii de media foarte diferite, aflate, dupa unii in polemica, dupa altii complementare. Pana una alta chefuim maine impreuna de la 20, si mai vedem.

As fi vrut sa fiu mai mult la SMS, dar cat am stat am vazut o sala plina si e foarte important acest fapt, inseamna ca exista un interes mare. De asemenea am vazut un eveniment profi organizat. E foarte faina sala noua de la City, am fost la TIFF 2011 acolo, la Comedy la cocktail, in fine, sala foarte buna de conferinte si evenimente.

Fac un mini rezumat al ideilor groparianului Radu Bazavan ( www.groparu.ro) din prezentarea sa, sa isi faca cititorii blogului meu o idee despre ce s-a discutat:

– scrie cand esti relaxat si calm

-faci prin blogging o chestie relaxata, pe alocuri plina de umor, daca iti iasa

– nu uita scrii pentru audienta, nu pentru vecinii tai

– audienta are asteptati, mofturi, te judeca non stop. da si feedback

– trebuie sa faci compromisuri fata de alti bloggeri.

Reactii interesante la SMS, editia 2:

http://bogdanbesliu.ro/in-direct-social-media-summit/

http://www.tvdece.ro/blogul-e-ca-un-detergent/

http://www.adihadean.ro/2011/12/discursul-meu-de-la-social-media-summit-cluj/

http://groparu.ro/compromisul-in-blogging/

http://refresh.ro/2011/12/adi-hadean-despre-bunele-maniere-in-blogging-video-smscluj/?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+refreshro+%28refresh.ro%29

http://chinezu.eu/2011/12/18/halba-zapada-cei-sasa-pitici/

Lasă un răspuns

