RSS Feed

Am fost si eu la campania sociala „Nepoti de Craciun”

Eram hotarat oricum sa merg la Polus Center, ieri, la campania sociala initiata de iluzionistul  Cristian Gog si de bloggerul Dan Ciulea si am implementat acest fapt. Incredibil, dar incredibil cata lume a fost la Polus ieri. Cand am ajuns pe pasarela de deasupra Polusului am vazut o mare de masini, ca la inaugurare, in 2007. Incredibil. Unde e criza? Sau romanii, obisnuiti sa puna pe masa de sarbatori, au luat cu asalt Polusul? Cred in varianta a doua. Revenind, nu eram inscris in campania „Nepoti de Craciun” prin care se colecteaza de catre o parte insemnata din bloggerii clujeni cadouri pentru bunici singuri. De sarbatorile de iarna. M-am dus pur si simplu sa cumpar cate ceva si sa donez.

Dar cum m-a vazut Ciulea si Dan Olteanu imediat au sarit pe mine cu un tricou si cu o caciula de Mos Craciun si m-au pus sa ma fotografiez. Apoi chiar m-am dus la Carrefour, am cumparat ce am dorit si am facut donatia.

Aici aveti amanunte si poze:

http://www.facebook.com/#!/NepotiDeCraciun

A fost o campanie sociala aflata la a 2-a editie, foarte utila cred eu!

http://www.ftr.ro/blog-din-cluj-bucuria-unor-bunici-care-au-nepoti-doar-o-data-pe-an-52356.php

Lasă un răspuns

