Patanii cu Digi TV ca in bancurile cu prosti (3)

Va spuneam acum ceva timp, aici, ca domnii de la DIGI TV serviciul furnizat de minunata firma RCS&RDS urmeaza sa ma viziteze sa imi puna dupa 2 luni si 14 zile de la semnarea contractului net si cablu. Nici in cele mai negre vise nu mi-am inchipuit ca echipa venita  astazi va constata acceasi chestie pe care a constatat-o si echipa care venise martea trecuta. Adica absentza fibrei optice la domiciliul meu. Desi i-a atentionat, azi, cand m-au sunat, de situatzie, le-am zis clar, ei tot au venit. Ca sa plece in 5 minute dupa ce insa m-au asigurat ca data viitoare, a treia, si, sper, ultima, o sa se termina acest calvar! „Nu am inteles bine ce ati spus” a zis unul in timp ce vociferam la ei.

Totusi domnilor nu vi se pare prea mult? Nu vi se pare ca e totusi incalcare grava a drepturilor clientului? De ce echipa de martea tracuta practic m-a mintit spunand asa ferm ca „vin ailalti in 2 zile si va pun fibra si venim noi apoi si va cablam”???  Pai aia nu au venit sa puna fibra nici  pana azi iar astialalati, de azi, au venit tot pentru… cablare. Ca sa se inteleaga clar, RCS nu lucra cu cablare de la stalp ci prin fibra optica.

Acum s-a intors povestea. „Vin aia cu fibra optica si va si cableaza, doua proceduri deodata si gata”,  zic astia de azi.

I-am facut cu ou si cu otzet. Nu se poate asa ceva sau…iata se poate ca suntem in Romania!

Lasă un comentariu